Registeren Inloggen
Tony1715
Tony1715
meer dan een maand geleden

weigeren betaling van teruggestuurde artikelen

meer dan een maand geleden

Beste mensen,
Ben een man van 70 jaar gepensioneerde , en heb een conflict met online winkel.
Op 02-09-21 kocht ik online twee kussenslopen ,teruggestuurd op 06-09-21 , die bedrijf verteld mij later 10-09-21 dat bedrag gecrediteerd was , ik constateerde dat het niet zo was en heb dat via email bekende gemaakt , (telefoon namens ze niet op) Daar kreeg ik geen antwoord , meer email niks hielp , intussen heb ik op klachtenkompas een klacht neer gezette en ze werden niet vrolijk van , via email blokker ze me , en telefoneren ,is een keer gelukt , gooien ze deze neer , via chat krijg ik ook geen voet aan de grond , vraag ze om te vertellen waar de bedrag naartoe is , niet mijn rekening , ze weigeren dat te vertellen.
Ze vertellen bij de klachtenkompas dat zaak afgesloten is , heb laatste op advies van consumentenbond , een brief van herinnering per email en aangetekende en ook toen blijft het stil.
Het bedrag waar het om gaat is onvoorstelbaar laag namelijk 53,85 € , mij gaat om waarden en normen zo ga je niet met klanten om , als ze dat doen bij meer klanten kan lekker oplopen tot flink jaar winst. Hoe ik over ze denk heb duidelijk gemaakt op klachtenkompas. Kunt ú mij helpen om deze bedrijf opvijzen dat ze zulks niet is getolereerd .

    • Debree
      meer dan een maand geleden

      Een nobel streven van u om dit bedrijf op te voeden, maar zonde van uw (negatieve) energie. Die kunt u beter ergens anders voor inzetten. Dat zou ik zelf in ieder geval doen.

      meer dan een maand geleden
    • Gerard67
      meer dan een maand geleden

      Beste Tony1715
      Kunt u de naam van de online winkel noemen , daar zou u vele lezers een dienst mee bewijzen want zo gaan we niet in Nederland met elkaar om .

      meer dan een maand geleden
    • Willie Wie
      meer dan een maand geleden

      komt me bekend voor: handmixer Action gekocht, haken vielen er gewoon steeds weer uit. terug, maar met PIN betaald en alléén geld via PIN terug. ca 15 euries kwijt en géén bewijs van afgifte want moest kassabon inleveren als garantiebewijs. × toen andere bij Lidl gekocht, óók zo’n 15 euries. precies hetzelfde verhaal en zeiden: gewoon pech! alléén bij contante betaling contact terug…………. dat systeem werkt gewoon NIET! ik koop bij beiden niets meer wat ik mogelijk evt later zou moeten/willen ruilen. had ook nog iets van € 5,00 in de afprijs gekocht, wat beschadigd bleek en ook dat was nìet op mijn rekening gezet. klacht ingediend en moet nu met kassabon komen! grapje zeker, als ik het allemaal helemaal precies tot in de ……….. uitgelegd heb? bij elkaar toch voor € 35,00 gelicht 😠🤢😡

      meer dan een maand geleden