- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 6 maanden geleden door .
Volksbank blokkeert bankrekening zonder medeweten
Zaterdag 2 weken geleden blijkt de bankrekening zonder medeweten van onze zoon geblokkeerd te zijn.
Hij kwam daar op dinsdag achter.
Belt naar de Regiobank maar daar kunnen ze hem niet helpen.
Hij krijgt het telefoonnummer van de fraudedesk van de Volksbank.
Hij weet het niet meer en vraagt hulp aan zijn ouders.
Op woensdag gesprek 1 : We krijgen te horen dat het aan de hoeveelheid van zijn tikkies (allemaal van dezelfde personen/vrienden) ligt. En aan de hoogte van de tikkies (50 euro). We moeten een mail sturen met de vraag om de rekening te deblokkeren, dat gedaan hebbende.
Komt er geen reactie.
Op donderdag gesprek 2 : We moeten een mail sturen met uitleg over de rekening (wij als ouders hebben namelijk ook inzicht) Ook zouden we een mail krijgen over de blokkering. Mail gestuurd. Geen enkele reactie.
Vrijdag gesprek 3 : Er zou met spoed naar gekeken worden. Geen reactie.
Het weekend volgt met Koningsdag erna.
Geen reactie.
Woensdag gesprek 4 : Ze hebben geen idee waarom we geen mail ontvangen en we geen reactie krijgen. Ze gaat een mail sturen om het met spoed te behandelen. Maar het is inmiddels vrijdag en we hebben nog steeds niets gehoord.
De rekening is nog steeds wel geblokkeerd.
Weet iemand hoe we contact kunnen krijgen ?
Want bij de Volksbank doen ze het alleen via de mail … zodat ze onbereikbaar zijn.
-
-
Antoinette1952meer dan een maand geleden
Ik zou zeggen bij de Regiobank naar binnenstappen dat praat makkelijker dan via de telefoon.
Het zou toch te gek zijn dat zonder het medeweten van uw zoon de rekening geblokkeerd wordt!meer dan een maand geleden
-