- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 1 maand geleden door .
Vlucht gemist door waanzinnige wachtrijen op Schiphol op 5 september 2022
Ik heb op de website van Schiphol Airport een claim ingediend om restitutie te krijgen voor een gemiste vlucht op 5 september 2022 vanwege enorme wachtrijen op Schiphol.
Op de website staat echter dat er alleen claims kunnen worden ingediend voor gemiste vluchten tussen 23 april en 11 augustus 2022.
Hadden er meer mensen dezelfde problemen op 5 september?
Wat kan er nog meer worden gedaan om een terugbetaling te krijgen?
Dank je.
-
-
Debreemeer dan een maand geleden
Wachten op een volgende regeling vrees ik. Maar na de vorige regeling (ingegaan op 11 augustus met terugwerkende kracht en gelijk weer afgeschaft) stelde Schiphol dat alle problemen waren opgelost..maar niet heus. U kunt zich misschien nog richten tot Euroclaim?
meer dan een maand geleden -
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Comfortableeodo,
Vandaag een artikel in het Noord Hollands Dagblad.
De Consumentenbond roept reizigers die hun vlucht missen door de lange rijen op Schiphol, weer op om zich te melden. De Consumentenbond wil dat Schiphol de compensatieregeling voor gemiste vluchten, die liep tot 12 augustus, uitbreidt en gaat hierover met de luchthaven in gesprek.Consumenten die hun vlucht na 11 augustus hebben gemist, kunnen zich melden bij Consumentenbond Claimservice. Hiermee wil de Consumentenbond inzicht krijgen in de problemen.Succes.
meer dan een maand geleden
-