- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 5 maanden geleden door .
Virali al in 1 trimmer besteld
Virali besteld 7 april 2020 en betaald €39.95.
Bestelling nog niet geleverd.
Hier nog niets van gehoord.
Graag zou ik mijn geld terug willen of bestelling leveren.
-
-
Mooimanmeer dan een maand geleden
Goedemorgen, ook wij hebben de haartrimmer helaas besteld, 14 april. Levertijd tussen 20 april en 15 Mei, vandaag dus.
Helaas nog geen haar trimmer ontvangen, en ik begin te vermoeden dat deze ook niet meer komt.
Begin deze wel een mail terug gehad van het bedrijf, op mijn vraag hoe lang de levering nog duurde. Ze vroegen me nog even geduld te hebben. Ze wisten me in deze mail ook te melden dat ze in de media beschreven zijn als oplichters, maar dat echt niet zijn.
Ik heb niet veel hoop meer op levering, helaas, €39,95 armer, maar wel wijzer hoop ik de volgende keer als ik ergens een product wil bestellen.
Gelukkig zijn de kappers deze week ook weer open, en is mijn echtgenoot inmiddels daar geweest..meer dan een maand geleden -
Veraatje69meer dan een maand geleden
Ik wacht al sinds eind maart. Meerdere berichten gestuurd naar het info adres van virali.nl wat zo genaamd 7 dagen per week bereikbaar is. Nooit een reactie ontvangen. Ook niet via andere kanalen die ik heb geprobeerd. Sinds eind maart dus geen enkele reactie en ook geen product.
Directeurtje heeft eind April een Audi R8 gekocht van zijn centen en de medewerkers die voor hem werken rijden ook in dure wagens die 1,5 week geleden zijn aangeschaft.
Dus iedereen DOE AANGIFTE en MAIL Omroep Max zodat dit bedrijf gestopt wordt!!
meer dan een maand geleden -
Gerard67meer dan een maand geleden
Precies , zo`n dropshipper lijkt natuurlijk een gouden vondst snel rijk met de producten en levering uit te besteden aan schimmige contacten en dat ook nog eens ver weg . Maar het risico dat er onderweg een kink in de kabel komt is nooit uit te sluiten . Zolang het goed gaat is alles prachtig maar O WEE als het verkeert gaat dan ben jij de lul want jij bent en blijft de verkoper . Bezint eer ge eraan begint .
meer dan een maand geleden -
Benita57meer dan een maand geleden
Ik heb eenzelfde ervaring met de bestelling van dezelfde haartrimmer, maar dan bij het bedrijf Voordeel.co. Ik heb op 13 april besteld, maar ondanks toezeggingen op hun website van toezending, nog steeds niets ontvangen. Ik heb er ook geen goed gevoel van. Ik heb het idee, dat onder verschillende bedrijfsnamen ( (Virali.nl, Voordeel.co, Arckshop, Tosker.nl, Yzels.nl, Leukedeals.com, Clean Modus, Zooth.nl, Captain Kong) er geopereerd wordt om in deze tijd dat de kappers gesloten zijn dit artikel te verkopen, maar of het artikel geleverd wordt is een grote vraag. Hebben we te maken met oplichters? Zo ja, dan moet er een instantie hier iets tegen doen, want als individuen beginnen we hier niets tegen.
meer dan een maand geleden -
Grobbebolmeer dan een maand geleden
Vandaag 3 juni een mailtje ontvangen van virali.nl met het verhaal dat zij gedupeerd zijn en bedonderd door leverancier en dan hebben we het hier over de (all in one trimmer ) ,en hun excuus dat het allemaal zolang heeft geduurd voor er meer duidelijk werd voor een ieder ,en dat ze het geld terug zouden storten ,en wat denk je het geld heb ik inmiddels weer op mijn rekening staan dus mensen er is dus wel degelijk nog hoop,dus stuur een mail en eis je geld terug het loont
meer dan een maand geleden
-