- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 5 maanden geleden door .
Vergoeding gemaakte extra kosten na annulering vlucht
Van 21 maart t/m 1 april wilden we op vakantie naar Jordanië. Boekten de vlucht zelf met Transavia.
Eind januari kregen we bericht dat Transavia de vlucht annuleerde in verband met te weinig deelnemers.
We hebben de kosten van de vlucht teruggekregen. Omdat we een nieuwe vlucht moesten zoeken en de hotels op andere dagen moesten reserveren, evenals de huurauto, hebben we ongeveer €350 extra kosten moeten maken voor vlucht, huur auto en hotels.
Kunnen we deze kosten ook verhalen bij Transavia?
Met vriendelijke groet, Lex de Roo
-
-
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Hier loopt op de homepage een interessant artikel over.
Quote:
“Wie een los ticket heeft gekocht, moet contact opnemen met de vliegmaatschappij.” vertelt MAX Ombudsman Jeanine Janssen. “Die zijn verplicht geannuleerde vluchten terug te betalen of een alternatief aan te bieden, bijvoorbeeld een voucher of een andere vlucht. Kunnen zij u zelf geen passend alternatief bieden, dan mag u een ticket bij een andere maatschappij boeken en die kosten bij hen terugvragen.”Het volledige artikel vindt u hier:
meer dan een maand geleden
-