- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 11 maanden geleden door .
vd Valk Kerstbrunch
Ik heb voor 2e Kerstdag gereserveerd bij vd Valk in Tiel voor 5 volwassenen en 3 kinderen en moest vooruit betalen online.
Ik wil dit annuleren en nu zeggen ze dat ik 25% vd betaalde rekening niet terugkrijg. Het bedrag dat ik heb betaald is natuurlijk al extra hoog ivm met Kerst, maar liefst eur. 337,50 en zo’n annulering zou me dan eur. 94,00 kosten.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt bij een annulering van een etentje, ook staat er niets over vermeld in de bevestiging.
Terwijl alles volgeboekt is en er nog voldoende mensen op de wachtlijst staan.
Echt schandalig dit!
-
-
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Dirina,
Ik begrijp dat u de pest in heeft maar u heeft het vakje “ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden” aangevinkt en bent dus akkoord gegaan met o.m.(quote site Hotel van de Valk Tiel):
ANNULERING (volgens Uniforme Voorwaarden Horeca) 9.3 Annulering van een horecadienst bestaande uit het verstrekken van eten en/of drank 9.3.1 Groepen Wanneer een reservering voor uitsluitend een horecadienst bestaande uit het verstrekken van eten en/of drank (tafelreservering) is gemaakt voor een groep dan gelden voor annulering de navolgende percentages van de reserveringswaarde die bij annulering door de klant betaald moeten worden aan het horecabedrijf:Meer dan 14 dagen voor het gereserveerde tijdstip 0%
14 dagen of minder maar meer dan 7 dagen voor het gereserveerde tijdstip 25%
7 dagen of minder voor het gereserveerde tijdstip 50%
3 dagen of minder voor het gereserveerde tijdstip 75%**LET OP: Met het oog op de huidige ontwikkelingen omtrent het COVID-19 virus en de daarvoor door de overheid opgelegde maatregelen, hanteren wij aangepaste annuleringsvoorwaarden.
De voorwaarden zijn voor iedereen zichtbaar.
O.m. door bij ” ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden” op Algemee voorwaarden te clicken.U heeft dus weinig recht op volledige teruggave van uw vooruitbetaalde reservering.
v.d. Valk staat in zijn recht.meer dan een maand geleden-
Dirinameer dan een maand geleden
Het lijkt wel of u iemand bent van de “vd valk groep”
U omschrijft de voorwaarden zo exact.
Maar die voorwaarden leest natuurlijk niemand als je gewoon een etentje boekt.
Dan verwacht je niet dat er zulke stiekeme voorwaarden aan verbonden zijn, wat normaal niet is wanneer je een diner boekt.
Het is ronduit absurd en echt belachelijkmeer dan een maand geleden -
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Dirina,
Nogmaals: dat u de pest in heeft, begrijp ik.
Maar ú heeft toch echt zelf akkoord gegeven én ú bent akkoord gegaan met de algemene voorwaarden.
En dat in Covid-tijd met bijbehorende onzekerheden.Ik ben niet van hotel v.d. Valk.
Wel ben ik een consument die niet overal akkoord op geef.
Zeker niet als ik 100% vooruit moet betalen en zeker niet in deze onzekere Covid-tijd.
Dus heb ik uw “kwestie” uitgezocht en aan u bericht.Prettige Kerst.
meer dan een maand geleden
-
-
Dirinameer dan een maand geleden
Goedemorgen, ik wil u heel erg bedanken dat u als consument dit voor mij heeft uitgezocht, echter zou ik graag zelf ook die voorwaarden terug willen lezen. Kunt u mij zeggen waar ik dit kan vinden.
Ik ben juist geinteresseerd in de Covid voorwaarden, want dat is wat er aan de hand is.meer dan een maand geleden-
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Als u naar het reserveringsformulier gaat, scrollt u zonder iets in te vullen geheel naar beneden.
Daar staat een vakje (niet aanvinken) maar click op “algemene voorwaarden”.
U wordt doorgelinkt en dan zoekt u in die artikelen naar ANNULEREN.
Dan ziet u de gebruikelijke annuleringsvoorwaarden die ik in mijn eerste reactie heb vermeld.
De specifieke AANVULLENDE (=altijd extra) annuleringsvoorwaarden verwijs ik u naar v,d. Valk.Succes.
*misschien is verkoop van uw reservering een optie maar als de reservering specifiek op naam staat helaas niet (=is dan gekoppeld aan de Corona-pas).meer dan een maand geleden
-
-
Dirinameer dan een maand geleden
Goedenavond
Helaas kon ik niet bij dat reserveringsformulieir komen op de website van vd Valk Tiel omdat alles al volgeboekt was!! Dus kon ik alsnog de voorwaarden niet lezen.
Nu is alles door Corona geannuleerd en kreeg ik eind vd middag een mail van vd Valk die ik voor dinsdag 12.00 uur moet beantwoorden en kun je weer kiezen uit een kerstbrunch thuis, daar op te halen, 2 dagen voor dat je de broodjes wilt gaan eten of als alternatief een voucher van je totaal betaalde bedrag.
Ik vraag me af: dit mag toch gewoon niet, je moet in dit geval toch gewoon je geld terug krijgen?
Weet u dit toevallig ook?
Vr. Groet Dirina
meer dan een maand geleden-
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
De voorwaarden kunt u vinden door deze zoektekst in te tikken;
Uniforme Voorwaarden Horeca
En vervolgens op de site van KHN te clicken.Over de restitutie heb ik niet zo 1-2-3 de kennis paraat maar ik kom er op terug.
meer dan een maand geleden
-
-
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Dirina,
Welke keuze u maakt is aan u.
Maar op vdValk verrast staat deze aanbieding:
De Brunchbox kan besteld worden vanaf 2 personen, de prijs is €26,50 per persoon.
Voor de kinderen hebben we een box voor €14,50 per persoon.
Een snelle berekening leert mij dat u er dan echt veel geld bij inschiet.Ze hebben ook een dinerbox.
Hier vindt u een volledig viergangen diner dat hun chefs al hebben voorbereid.
Met slechts een aantal handelingen staat er een heerlijk viergangen diner op tafel.
De Dinerbox kan besteld worden vanaf 2 personen, de kosten zijn €37,50 per persoon.
Voor kinderen is de prijs € 19,50 per persoon.
Dan krijgt u wel t.w.v. het door u betaalde bedrag eten.De voucher zou dan i.i.g. 100% van het door u betaalde bedrag moeten zijn.
Het zou netter zijn dat vd Valk volledige restitutie zou aanbieden….
Mar: IK wens u fijne feestdagen.
meer dan een maand geleden -
Dirinameer dan een maand geleden
Goedemorgen
Super bedankt voor uw reactie.
Ik had al naar de KHN gebeld maar daar krijg ik als consument geen antwoord, deze mensen zijn voor de ondernemer. Ik kan de voorwaarden verder niet vinden die ik aangeklikt zou hebben bij de reservering. Maar goed is een leer voor de volgende keer en doet er nu niet meer toe.
Waar het wel toe doet is de restitutie van mijn volledig betaalde bedrag.
Mijn betaalde prijs voor de brunch was: eur. 48 pp voor volwassenen en 32,50 per kind.
Ook bieden ze mij de mogelijkheid niet aan van het diner (wat voor mij trouwens onmogelijk is om het thuis te doen voor zoveel personen) alleen een brunchbox ophalen met verse broodjes op vrijdag, die ik zondags pas ga gebruiken! (en dan krijg je aanvullend alsnog een voucher erbij)Ik wens u ook ook hele fijne feestdagen.
meer dan een maand geleden
-