- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 1 maand geleden door .
Van het kastje naar de muur
Wij zouden in mei 2020 naar Porto gaan, hotel geboekt bij Booking.com.
Reis ging niet door vanwege Corona maar schijnbaar hebben we een non-refundable kamer geboekt waardoor we geen geld terug krijgen.
Na heel veel heen en weer gebel en gemail met zowel Booking.com als het hotel kregen we uiteindelijk een voucher voor 2021. Dit hebben we alleen maar geaccepteerd omdat we tegen een muur aanliepen.
Nu meer dan een half jaar later is het virus nog steeds aanwezig en staat Portugal (weer) op oranje. Ik durf niet weer te boeken met die voucher want stel in mei is het nog steeds aanwezig dan ben ik waarschijnlijk nog verder van huis.
Ik heb dus Booking.com gevraagd of ik toch het geld terug kon krijgen maar daarvoor moest ik rechtstreeks bij het hotel zijn omdat de kamer non-refundable was kreeg ik als antwoord. Ik heb het hotel toen een mail gestuurd maar natuurlijk kreeg ik geen antwoord meer. Het is toch van de gekke dat Booking.com ons hierin niet kan/wil helpen? Wat kan ik nog doen?
-
-
Gerard67meer dan een maand geleden
Het is triest de enige troost is dat met u ontelbare mensen er allemaal de dupe van zijn .
Ik raad iedereen aan niet meer te boeken voor reizen want geld komt nooit meer terug.
Laat dan de reisbrance maar compleet failiet gaan daar sturen ze zelf op aan .
Sterkte .meer dan een maand geleden
-