- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 3 maanden geleden door .
Vakantie verpest….
Voor aanvang van mijn vakantie naar Kos is de rolstoel van mijn vrouw beschadigd door de bagageafhandelaar van Transavia, Viggo. Dit werd ons kenbaar gemaakt na aankomst op Kos. De rolstoel was onbruikbaar (een wiel was volledig verbogen), en hierdoor heeft mijn vrouw de gehele vakantie liggend op bed doorgebracht. De schade aan de rolstoel wordt, na veel bellen en mailen, uiteindelijk vergoed door Transavia. Transavia zegt echter niet verantwoordelijk te zijn voor zogezegde, vervolgschade. Ik heb bij hen een claim ingediend voor het complete bedrag dat ik heb betaald voor de vakantie, zij weigeren deze echter in behandeling te nemen. Wat kan ik hier nog aan doen en heeft Transavia recht van spreken?
-
-
Debreemeer dan een maand geleden
Mogelijk is Viggo hiervoor verzekerd? Zij zijn immers volgens u de veroorzakers.
meer dan een maand geleden -
MathildeDmeer dan een maand geleden
Volgens mij moet je (ook) bij de eigen reisverzekering zijn.
meer dan een maand geleden
-