- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 1 maand geleden door .
Topticketshop
Op 18 november 2019 heb ik online 2 tickets gekocht bij topticketshop voor het optreden op 28 mei 2020 van Tineke Schouten in de schouwburg van Eindhoven. Deze heeft vanwege het coronavirus geen doorgang gevonden. De voorgestelde nieuwe datum van 8 mei 2021 om dan het optreden bij te wonen, is niet mogelijk daar wij overwinteren in Spanje, welke door het virus later wordt ingezet en daardoor dieper 2021 ingaat. (reeds gereserveerd) Na vele mails voor retournering van het bedrag ad € 140,50 hebben we optredens van andere artiesten, welke onze interesse niet hebben, voorgesteld gekregen op andere datums. Ook heb ik reeds negatieve reviews geplaatst, doch niets mag baten en krijg ik steeds dezelfde standaard mails. Wat kan ik nog doen om mijn geld terug te krijgen?
-
-
Samimeer dan een maand geleden
Hier hetzelfde verhaal. Ook wij kunnen niet naar de verplaatste datum.
Aantal keer telefonisch contact gehad en mails gestuurd. Maar ze zijn niet van plan zich aan de wet te houden.
Veel slachtoffers van deze oplichters, maar helaas lijkt niemand zich er aan willen te branden.meer dan een maand geleden
-