- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 4 maanden geleden door .
Terugbetaling voor granuleerde vlucht
Ik in december vorige jaar (lekker vroeg vanwege de lagere prijs) een reservering gemaakt bij Austrian Airlines voor een vlucht vanuit Amsterdam naar Bulgarije die op 2 juli plaats zou vinden. Op 12 juni werd onze reservering opeens geannuleerd. Ik heb contact opgenomen met het bedrijf – het was niet duidelijk waarom de reservering geannuleerd was maar we mogen volledige terugbetaling van de kosten vragen. Oke prima – hoe lang gaat het duren? Tot maximaal 4 weken. Ik heb op 14 juni bevestiging gekregen dat de kosten terugbetaald gaan worden. Het is vandaag 29 juli en ondanks contact en zelfs een klacht – geen betaling. Inmiddels heb ik natuurlijk nieuwe tickets moeten kopen voor een flink hogere prijs…. Ik wil graag compensatie voor het te lang duren van de terugbetaling.