- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 10 maanden geleden door .
Stelling: “Ik trap er soms in als een verkoper mij iets veel te duurs aansmeert”
Verkopers of webshops gebruiken soms slinkse manieren om u een product aan te smeren dat duurder is dan u van te voren wilde, of waarvan u eerst niet vond dat u het nodig had. Bent u gevoelig voor verkooptechnieken of heeft u het altijd direct door als u te maken heeft met een gladde prater, of misleidende webshop? Wat heeft u wel eens meegemaakt op dit gebied?
Reageer op de stelling:
“Ik trap er soms in als een verkoper mij iets veel te duurs aansmeert”
✔️ Eens of ❌ oneens?
-
-
JM de Natrismeer dan een maand geleden
H eb wel eens de neiging om het verkooppraatje te beluisteren maar mijn vrouw kapt het (gelukkig ) meteen af !
Veel mensen zijn al belazerd heeel jammer want als jij zelf dan een goede tip hebt wat veel opleverd durven ze het niet aan helaas zo is mijn ervaring !meer dan een maand geleden-
kristien12meer dan een maand geleden
Nee hoor heb ik geen last van. Bij telefonische verkoop al sowieso niets en aan de deur wordt al helemaal niets gekocht. En op een website bestel ik alleen wat ik zelf van plan was bij mijn vaste shops.
meer dan een maand geleden
-
-
Nora51meer dan een maand geleden
Oneens, ik ben altijd (te) argwanend.
meer dan een maand geleden -
JM de Natrismeer dan een maand geleden
een goed andwoord is volgens mij : stuurt u mij maar een brief en leg dan de telf neer
of doe de deur dicht.meer dan een maand geleden -
Sybrenmeer dan een maand geleden
Nooit een probleem mee gehad. Wat ik niet wil kap ik af.
meer dan een maand geleden -
J S Koolschijnmeer dan een maand geleden
Verkooppraatjes bevatten soms complete nonsens. Luister goed, en val zo nodig de verkoper daarop aan. Liever: Koop nooit aan de deur. Meestal (veel) te duur, en service: nul komma nul.
meer dan een maand geleden -
bert de Jongmeer dan een maand geleden
Zelfs de consumentenbond heeft een trukendoos. Collectief CV volledig geïnstalleerd voor 1250 euro. Prima deal. AFZONDERLIJK wordt er dan een 24/7 service contract aangeboden voor de EERSTE TWEE jaar van 250 euro. ???? 2 jaar garantie met vermelding zwart op wit dat er de eerste 2 jaar geen onderhoud behoeft???? En wat blijkt: aanbieding verplicht met 2 jaar onderhoud van 250 euro. A. voel dit als koppelverkoop en/of extra verdien model. Verkoop dan voor 1500 euro inclusief 24/7 abonnement. Maar verplicht mij niet met installatie waarbij ik verplicht ben een duur abonnement af te sluiten, terwijl ik al met garantie en geen onderhoud apart 250 euro over twee jaar moet betalen. Antwoord consumentenbond: take it or leave it. Bah
meer dan een maand geleden -
BENZImeer dan een maand geleden
met de bus van opstapreizen naar een demonstratie geweest van wollen matrassen.had een topper gekocht van 1298 euro en er 4 plasticflessen zeep bij gekregen,maar had de volgende dag er spijt van ,100 euro aanbetaald.heb de de aankoop aangetekend geannuleerd,nu krijg ik 50euro terug en de 4 flessen zeep moet ik 50 euro voor betalen,op internet kosten deze flessen 4,95 euro x4 =19,80 teveel betaald 30,20,euro,ook tubes met mentol gel gekocht,2 voor 25 euro 1tube 15 euro per stuk,op internet te koop voor 4,95 euro.tel uit je winst zo worden de mensen en ik ook opgelicht,( het geld is nog steeds niet terug gestord)
meer dan een maand geleden -
BENZImeer dan een maand geleden
graag mijn foto verwijderen,ik wil niet voor iedereen te zien zijn,dank u
meer dan een maand geleden-
Redactie Meldpuntmeer dan een maand geleden
Wij zullen de foto verwijderen. Er kan even wat tijd overheen gaan. U kunt het ook zelf doen in uw Mijn MAX-account.
meer dan een maand geleden
-
-