Registeren Inloggen
Snof
Snof
meer dan een maand geleden

Smerige kamer bij aankomst hotel Ootmarsum

meer dan een maand geleden

Wij hadden, voor mijn verjaardag, bij Voordeeluitjes een kamer met half pension geboekt bij hotel van der Maas in Ootmarsum in de periode van 26 t/m 29 juli 2022.
Wij konden vanaf 14:00 uur inchecken en waren er rond 14:15 na het gratis(…) parkeren op 500(!) meter loopafstand, wat voor mijn vrouw eigenlijk al te ver was.
De ontvangst kwam niet erg gastvrij over en was vrij zakelijk: wij kregen de ‘huisregels’ te horen en ons werd kamer nummer 4 toegewezen.
Via een trap naar de bovenverdieping met diverse brede obstakels, niet(!) aan te bevelen voor mensen die slecht ter been zijn zoals mijn vrouw, kwamen wij bij onze kamer.
Wat schetste onze verbazing bij het betreden van de kamer: een niet(!) opgemaakt bed met nog het beddengoed van de vorige gasten en nog natte(!) handdoeken in de badkamer.
Wij kwamen dus in een ronduit smerige en niet opgeruimde kamer.
Hiervan is direct door mij bij de receptie beklag gedaan en wij zijn na deze zéér teleurstellende ervaring, na ruim twee(!) uur rijden, vertrokken.
De eigenaar bood nog wel een soort van excuses aan, maar had ons nóoit naar deze kamer mogen sturen en stond dus al met 1-0 achter!
Als excuus werd personeelsgebrek opgevoerd, maar voor ons was dit volledig onacceptabel, wat wij later ook op facebook met naam en toenaam hebben gedeeld, tot groot ongenoegen van de eigenaar.
Er had een schone en opgeruimde kamer moeten worden aangeboden of eventueel een alternatief!
Voordeeluitjes heeft deze boeking per direct per mail geannuleerd, maar toen was het leed al geschied.
Wij verwachten én van de hoteleigenaar én van Voordeeluitjes een gepaste reactie!!!!
Daarnaast willen wij ook de gemaakte onkosten van gereden kilometers en de opvang van onze hond declareren én vergoed krijgen!

Tineke Vendrig en Fons van Tongeren
Schellinkhout 1
2181WG Hillegom
email: apvantongere@hotmail.com
tel.: 06-58856665

    • Max Pay
      meer dan een maand geleden

      Hallo Tineke en Fons, dat is inderdaad een nare ervaring. De werkelijkheid klopt niet met de verwachtingen. Een aantal dingen vallen me echter op. U klaagt over de 500 meter lopen vanaf de (gratis) parkeerplaats. Was dit vooraf niet te onderkennen? U had uw vrouw, kennelijk slecht ter been, bij de ingang kunnen afzetten, dan parkeren en terug lopen? Door personeelstekort kan het inderdaad voorkomen dat de schoonmaak “achterloopt”. Niet netjes maar, op dit moment waar alle horeca om personeel loopt te schreeuwen, een goede verklaring. Wat mij persoonlijk(!) tegen de borst stuit is dat u daarna de drang voelt om uw persoonlijk leed op social media te “roeptoetteren”. Compleet met naam en toenaam nog wel.. En (zo te zien) voordat u de boeking-site of het hotel de kans geeft een oplossing / compensatie aan te bieden. Nu ken ik dit hotel, we kwamen er zelf ook wel eens en wij hebben nooit enige klacht gehad. Dus in kort, uw klacht is, naar mijn mening, deels (niet opgeruimde kamer) valide. Maar U geeft geen van de betrokken partijen de kans om een en ander op te lossen? (ter verduidelijking, ik moet afgaan op hetgeen u schrijft)

      meer dan een maand geleden