- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 3 maanden geleden door .
Slechte aflevering ralexstoel
Ik wil u vragen wat te doen met deze slechte levering van de Ralexstoel!!!
-
-
weetikveelmeer dan een maand geleden
Heb op 2-02-2021 fauteuil besteld, bij Meubelzorg. Het was een stoel voor mijn vrouw. Moest worden ingemeten en pasgemaakt(zogenaamd) en daar door moest men toen € 1500,00 euro vooruit worden betaald. Dit, blijkt achteraf een misleiding in de verkoop. maar in ieder geval zijn wij er in getuind.
Na 10 weken zou de stoel worden geleverd met een draadloze afstandsbediening, dit opdat mijn vrouw een ICD-meter heeft en geen bedraden bediening kan gebruiken dit i.v.m. een magnetisch veld. De ICD-meter is er voor om te zorgen hartritmestoringen te verhelpen.
Bij de eerste levering, op 26-03-2021, was er, zoals afgesproken (offerte) geen draadloze afstandsbediening geplaatst.
Er zat gewoon een met een afstandsbediening met een stroomdraad.
Hun reactie was : een misverstand.
Daarna maar wachten op de volgende levering en die was op 29-04-2021.
En wat denk je : er was weer geen draadloze afstandsbediening bij.
Ik wilde toe die fauteuill niet meer en ondernam toen de beslissing de koop te ontbinden en dat is, volgens mij, wettelijk toegestaan.
Daar ging Meubelzorg niet mee akkoord met de melding : het bedrag van € 1500,00 krijgt u niet en nooit meer terug. Zo ziet je wel: De klant is, bij Meubelzorg, geen KONING!!!
Op 9-08-2021 kreeg ik bericht of ze de weer konden af leveren. Ik heb daar voorwaarden aan gesteld.
En ook daar gaan/gingen ze niet op in.
Meubelzorg is een slecht bedrijf en moet worden gestopt. Dit zijn geen praktijken!!!
Daar komt nog bij dat ze niet zijn aangesloten bij CBW-erkende meubelspecialist.
Hieronder de voorwaarden zoals ik die zou willen hebben:Geachte heer Jente,
Ik heb u mailtje ontvangen op 3-08-2021 om16:35 uur. Ondergetekende heeft de volgende opmerkingen op u bericht.
Voorwaarden levering:
De levering van de fauteuil kan pas plaats vinden onder voorwaarden vernoemd in de punten 1 t/m 7
1e Wil een foto van de fauteuil zien zodat ik kan waarnemen dat er een draadloze afstandsbediening is gemonteerd. Ook de onderzijde , tussen de stoel en poot, wil ik een foto zien hoe dat apparaat is gemonteerd zonder beschadiging.
2e Verder mogen er geen beschadigingen aan de stoel zijn veroorzaakt.
3e Door het vele vervoer en transport willen wij een prijsvermindering. en wel dat de levering 5 maanden te laat is i.v.m. jullie tekortkomingen. Per iedere maand dat levering te laat was trek ik € 100,00 af dus 5x € 100,00= € 500,00. Her resterende bedrag voldoe ik pas binnen 30 dagen na afleveringsdatum, DUS NIET BIJ LEVERING THUIS!!!
4e Na twee maal , dat de stoel is aangeboden en wel op 26-03-2021 en 29-04-2021, is hij nu 2ehands!!!
5e Is de fauteuil niet in die juiste staat, zoals ik hierboven heb aangegeven, dan ontbind ik alsnog de koopovereenkomst. Dit in overleg met mijn advocaat.
6e bij e.v.t. bezorging van de fauteuil spreken we wel een datum af.
7e Mijn laatste opmerking , de communicatie wil ik alleen schriftelijk doen via e-mail.Conclusie:
Voldoet Meubelzorg aan mijn voorwaarden dan zijn de problemen opgelost en kan de levering plaats vinden.Met vriendelijke groeten,
P.L.Luijten.meer dan een maand geleden
-