- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 7 maanden geleden door .
Samsung kortingsactie
Op 12 november 2020 kocht ik een Samsung tv met soundbar, aangespoord door een verleidelijke kortingsactie actie van € 800,- cashback. Het enige wat ik daarvoor hoefde te doen is de apparaten registeren. Samsung zou dan binnen 4 à 6 weken de beloofde korting overmaken. We zijn nu ruim drie maanden verder. Het enige wat ik heb gekregen zijn vervelende e-mailtjes, zoals ‘We moeten u teleurstellen.’ Want: ‘The Label is not cut out accordingly’. Hoezo kun je een label ‘not accordingly’ uitknippen? Ik heb zeven (!) keer gebeld met de klantenservice. Tot drie keer toe keer heb ik de gevraagde foto’s van de aankoopbon, uitgeknipte labels en apparaatstickers opgestuurd. Om te beginnen twee dagen na de aankoop. Vervolgens, omdat ik alsmaar niets hoorde, en op aanraden van de klantenservice nog twee keer. Een keer via Messenger en een keer via Whatsapp. Dit omdat het on line niet meer lukte vanwege een storing op het invulformulier. Herhaaldelijk heeft de klantenservice en ook de Whatapp afdeling mij nietemin verzekerd dat alle benodigde labels en foto’s in het registratiesysteem zitten. Dat ik verder niets hoefde te doen en dat alles oké was. Maar nog altijd: computer says no. Inmiddels is de actie verlopen en vrees ik dat ik kan fluiten naar onze € 800,- korting.
-
-
Myrandameer dan een maand geleden
Ook ik ben al sinds november aan het wachten op mijn Cash-back promotieactie van € 500 die binnen 6 weken uitbetaald zou worden. Ik heb hetzelfde doorgemaakt als dhr. Penninx. Iedere keer weer nieuwe foto’s moeten aanleveren van de labels van de aangekochte goederen. Volgens de klantenservice is het nu wel allemaal in orde (sinds jan?), maar ik wacht al maanden op mijn geld. Na het bellen van de klantenservice krijg ik iedere keer te horen, de financiële afdeling heeft het te druk met deze promotie. U staat wel geregistreerd, maar u moet afwachten. Wanneer ik mijn geld tegemoet kan zien, kan mij niemand vertellen. Ik kan niet doorverbonden worden met een medewerker van de financiële afdeling, ook geen manager kan mij te woord staan en als ik vraag voor een bevestigingsmail, kan ik ook die niet krijgen. Iedere week bel ik op, maar krijg elke week hetzelfde liedje te horen. Als Samsung wel altijd promoties kan aanbieden, maar niet uitbetaald, wie doet dan wat tegen deze dieven?? Kan MAX svp helpen?
meer dan een maand geleden
-