- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 9 maanden geleden door .
Samsung
Samsung Jet 70 steelstofzuiger gekocht in dec 21 bij BCC
Er was een actie op de site van bcc een extra batterij er bij Van Samsung
Maar nu 9 weken verder en 6 keer een aanvraag ingediend 38 foto s via de app
gestuurd en 7 keer gebeld nog steeds geen extra batterij
Elke keer maar smoesjes bedenken om er onder uit te komen dus geen batterij
Zowel BCC en Samsung geven niet thuis
Ook gelezen op internet dat er veel mensen zijn die niet een extra batterij hebben gehad
-
-
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
BCC verstrekt NIET hetgeen in de promotie-actie “beloofd”wordt aan de consument.
BCC verkoopt en ve4strekt u de rekening en het goed.
De consument moet i.h.k.v. een promotie-actie altijd de aanvraag indienen bij Samsung (met o.m. de BCC rekening en de code van het goed).
Samsung beoordeelt en effectueert.
Persoonlijk heb ik nu zo’n 5 x deelgenomen aan een promotie-actie, 5x toegekend, 5 x geëffectueerd (en steeds sneller).meer dan een maand geleden-
Eppemeer dan een maand geleden
kijk ik weet niet hoe dat precies zit ik heb het gekocht bij BCC daar staat het op de site extra batterij
Dus ja wie hier nu verantwoordelijk voor is ??
Maar dat ik nu al 9 weken verder ben vindt ik toch wel een beetje schandaligmeer dan een maand geleden
-
-