- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 2 maanden geleden door .
Restitutie vliegtickets.nl
In oktober 2020 zouden mijn man en ik voor 3 weken naar Zuid-Afrika gaan. Deze tickets hadden wij in januari 2020 (nog voor corona) bij vliegtickets.nl geboekt. Door de corona maatregelen werd de vlucht door KLM geannuleerd en kozen wij ervoor dat wij ons geld terug wilde. Vliegtickets.nl zei dat ze de restitutie hadden ingediend (inmiddels nu een jaar geleden). Ze zeiden dat we het geld binnen 3-9 maanden zouden ontvangen. Nu 12 maanden later nog geen geld ontvangen en wordt er niet tot nauwelijks gereageerd op mails en chats. Telefonisch zijn ze slecht bereikbaar. Één keer heb ik hen telefonisch kunnen spreken, toen zeiden ze dat ze de status zouden nakijken, maar dat moest iemand anders doen dus mijn vraag werd doorgezet. Ik zou hier via de mail antwoord op krijgen.. dit is ook al een maand geleden en nog geen antwoord gehad. Langzamerhand ben ik het zat en wil ik het best wel grote bedrag terug! Het voelt als weggegooid geld en het voelt alsof we niet serieus worden genomen door vliegtickets.nl
Graag jullie hulp hiervoor!
-
-
Marianne de Kleinmeer dan een maand geleden
Beste Len
Dien een klacht in bij de ILT.
Ik had KLM tickets geboekt bij Schipholtickets.nl. die vanwege Corona door de KLM werden geannuleerd. Na 6 maanden door Schipholtickets en KLM van het kastje naar de muur gestuurd te zijn en waarbij geen van beide partijen iets wilden doen, heb ik een klacht ingediend bij de ILT (Inspectie voor luchtvaart en transport). Zij hebben dit heel serieus opgepakt en binnen 10 dagen had de KLM mij het geld van de tickets teruggeboekt!meer dan een maand geleden
-