- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 7 maanden geleden door .
reservering vakantiebungalow
Met het oog op de vernieuwde maatregelen ivm Corona, hebben wij Roompot verzocht ons tegemoet te komen met het verplaatsen van de reservering naar 2021 of een voucher welke we tegen die tijd kunnen gebruiken om opnieuw te boeken.
De situatie ligt zo, wij hebben een familiebungalow gehuurd waar we met 3 gezinnen in zouden gaan, 6 volwassenen en 4 kinderen. Wij vallen zelf binnen de risicogroep vwb leeftijd en gezondheid, beiden 65+.
De 1,5 meter afstand kunnen we in het huisje nooit handhaven.
Meer dan 2 personen op visite wordt op dit moment nog ten zeerste afgeraden.
Onze kleinkinderen mogen we nog steeds niet op bezoek krijgen dus ook niet in een vakantiehuis.
Daarnaast kan Roompot op het park niet bieden waarvoor wij gereserveerd hebben, zoals het gebruik van het zwembad, het restaurant, de binnenspeeltuin en Koos Konijn.
wij vinden het risico op besmetting, met ernstige gevolgen van dien, te groot.
Tot op heden komt Roompot nog niet met een oplossing voor ons.
De voucher wordt slechts voor vakanties tot 1 juni verstrekt en omboeken naar 2021 is nog niet mogelijk.
Wat zijn onze rechten??