- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 2 jaren geleden door .
reserveren van een vlucht met Transavia en de stoelreservering
Op vrijdag 21 oktober 2022 boeken wij een vlucht met Transavia naar Bari inclusief met de stoelen waar wij ivm de beenlengte graag zitten. Vandaag 24 oktober 2022 krijgen wij het bericht de vlucht wordt uitgevoerd door onze betrouwbare partner GetJet Airlines. Of we onze betaalde stoelen krijgen moeten we maar afwachten. Mijn Transavia en het Service Center levert niets op. We moeten maar afwachten wat de configuratie ons oplevert. Eigenlijk ben ik verbijsterd, dat wisten ze ook toch al op vrijdag de 21e. De eventuele terugbetaling is niet het punt maar wel dat je iets verkoopt waarvan je al weet dat je het niet kan of zal leveren. Wat zijn uw ervaringen?
-
-
Max Paymeer dan een maand geleden
Hallo GerP. Beenruimte in vliegtuigen is inderdaad een groot probleem maar… er is dus eigenlijk op dit moment nog geen probleem? U had een eerdere bevestiging van de reservering met extra beenruimte. Deze zal Getjet als het goed is overnemen. Het is ten slotte een “betrouwbare partner” zoals u schrijft. Normaal gesproken kan men 24 uur voor een vlucht, of een stoel reserveren, of inzien welke stoel je krijgt. Klopt dat niet dan kunt heeft u nog een dag de tijd om te reclameren. Iedereen wil zekerheid maar misschien nog geen reden tot paniek?
meer dan een maand geleden
-