Registeren Inloggen
astrid1
astrid1
meer dan een maand geleden

Reis geboekt via CostaCabana

meer dan een maand geleden

Onze zoon heeft samen met 15 vrienden een zogenaamde eindexamenreis geboekt in het najaar. Zij hebben een villa gehuurd in Spanje via de organisatie CostaCabana en hadden inmiddels bijna 50% van de huursom betaald. Vertrek zou 26 mei zijn en verblijfsduur 10 dagen. Zij hebben ook een vliegticket geboekt bij Transavia In verbandmet Corona kunnen zij nu niet gaan. Van Transavia hebben zij een voucher gekregen. CostaCabana geeft echter aan de villa gewoon beschikbaar is dus wil geen voucher geven of geld teruggeven. Zij beroepen zich op hun voorwaarden waarin staat dat zij – gezien de tijdige annulering – 50% van de kosten in rekening gebracht mag worden. Onze zoon en zijn vrienden krijgen dus niets van ze… Ik vind dat echt niet kunnen. Zij zijn nu dubbel de dupe om het zo maar te zeggen. Geen afsluiting van hun examenjaar zoals gepland, geen reis maar ook nog eens geen geld terug dus geld kwijt en er niets voor terug krijgen. Willen zij later toch nog eens gaan dan moeten zij dus opnieuw het hele bedrag betalen.
Mag dit? Wat kunnen zij nu nog doen?
kunt u ons helpen?