- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 2 jaren geleden door .
Prominent stoelen
Mijn sta-opstoel van Prominent is meerdere keren door hen gerepareerd; maar de klachten zijn alleen maar erger geworden. Ik heb de firma Prominent in gebreke gesteld en zij bieden mij een te goed aan t.w.v. het aankoopbedrag in een van hun winkels. Dezelfde stoel nieuw is echter 30% in waarde gestegen. Dat betekent dus een bijbetaling van zo’n € 1000,- Moet ik dit pikken of heb ik recht op volledige compensatie c.q. terugbetaling.
-
-
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Berkx,
U heeft uw stoel gekocht bij een CBW-erkend bedrijf.
U kunt bij het CBW uw probleem voorleggen aan de geschillencommissie.Art.3 CBW: Onpartijdige geschilafhandeling
‘Mocht je een klacht hebben en er met de ondernemer/retailer niet uitkomen, dan is er een onafhankelijke geschillenregeling, die gegarandeerd voor een passende oplossing zorgt.’Alles valt en staat met de leeftijd van het geleverde product.
U heeft de leverancier meerdere malen de kans gegeven het euvel te verhelpen hetgeen, naar u schrijft, hopeloos mislukt is.Heeft u een rechtsbijstandverzekering?
Zo ja: geef hen de opdracht u te vertegenwoordigen.
Zo neen, dan kan het Juridisch Loket u wellicht verder helpen.Ik wens u veel succes.
meer dan een maand geleden
-