Registeren Inloggen
Hondsrug
Hondsrug
meer dan een maand geleden

Problemen bij het CBR

meer dan een maand geleden

Op 27 april aanvraag ingediend voor verlenen van mijn rijbewijs, wat moet plaats vinden op 3 -12-2019. Vele telefoontjes gepleegd en gemaild. soms 45 minuten in de wachtstand. Je wordt steeds met een kluitje het riet in gestuurd. Er zijn vanaf nu nieuwe protocollen ingevoerd. Je wordt er moe van en niet goed voor je gemoedstoestand. Ik weet niet meer wat ik moet doen om mijn rijbewijs voor bovengenoemde datum te krijgen. Mijn was en is beloofd dat ik voor 19 september definitief bericht zou krijgen het is nu 17 oktober. Misschien kunt u mij een tip geven.
Met een vriendelijke groet
Gert Jan Roege

    • Rita Zoetemelk
      meer dan een maand geleden

      Beste Gert Jan,
      Bellen is inderdaad een ramp en niet goed voor je bloeddruk en hartslag. Ik spreek uit ervaring.
      Ik heb 3 tips:
      – vul op de website het contactformulier in; je wordt dan binnen een paar dagen teruggebeld
      – mail naar webcare@cbr.nl
      – als je Facebook hebt, kan je een Messenger-bericht sturen.
      Om het zekere voor het onzekere te nemen kan je natuurlijk alles tegelijk doen! Zet ze maar onder druk!!!
      Ik wens je heel veel succes en duim voor je dat het snel wordt afgehandeld!!
      Groeten Rita

      meer dan een maand geleden
    • FritsvanDijk
      meer dan een maand geleden

      Uit mijn kennissenkring ken ik de CBR-problemen. Het sterkste is het geval van een beroepschauffeur die onenigheid met het CBR kreeg. Kwam doordat zijn aangetekend opgestuurde bewijsstukken bij herhaling “niet werden teruggevonden”. Telefonisch contact moeizaam en zonder effect. Lang verhaal kort: de man zit met een burn out thuis op een lager inkomen en zijn vrouw is huizen gaan poetsen om dat te compenseren. En dat is nog maar een van de slecht presterende overheids-instanties. Mijn advies aan klager: zoek de publiciteit. Klager in de krant kreeg snel CBR-aandacht.

      meer dan een maand geleden