- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 3 maanden geleden door .
Probleem terugbetaling Expedia na annulering reis
Reis naar Edinburgh bij Expedia geboekt in april. Uiteraard niet doorgegaan wegens Corona. Hotel netjes terugbetaald, maar op de kosten voor de vlucht (800 EUR) wachten we nog steeds. Eerst: sorry, enkel voucher. In juni klinkt het dan: u wordt terugbetaald binnen 2 maand, maar gelieve ons voordien zeker niet te contacteren, wij hebben zoveel werk! Omdat ik na al die tijd nog altijd geen geld gezien heb, heb ik opnieuw contact genomen. Blijkt dat er “vergeten” was een aanvraag bij Brussels Airlines in te dienen. Gevolg: opnieuw geduldig afwachten, deze keer… 3 maand. Bovendien: je gaat een “geschat” bedrag terugkrijgen (lees: je krijgt minder dan je effectief betaald hebt).
Je boekt dus een “reispakket” bij Expedia, maar alle verantwoordelijkheid voor wat nadien misgaat, wordt vlotjes doorgeschoven, in dit geval naar Brussels Airlines. Nooit opnieuw…