- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 9 maanden geleden door .
Bjorn
Bjorn
meer dan een maand geleden
Pinautomaat weigert, geldbedrag wel afgeschreven
meer dan een maand geleden
Op 26 december 2018 heb ik bij een pinautomaat van de ABN-AMRO met mijn ASN pas een bedrag van €500 gepind. Na enige tijd gaf de automaat een foutmelding en er kwam geen geld uit de automaat. Ik had ervoor en ik heb erna nog met andere pasjes gepind en dat gaf geen probleem.
Na het constateren enige dagen later dat er wel was afgeschreven heb ik de ABN Bank gebeld waarbij mij werd verteld dat ik bij mijn eigen Bank moest zijn. Natuurlijk gedaan. Om kort te gaan we zijn nu bijna 2 maanden verder en uit alle onderzoeken blijkt dat er niets fout is gegaan. Dat wil zeggen dat ik dus €500 kwijt ben. Wat moet ik nu doen?
Bjorn Dolne
Loopschansstraat 30
4817KV BREDA
e-mail: bjorndolne@gmail.com