RegisterenInloggen

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Redactie Meldpunt 3 maanden, 4 weken geleden.

koerijn
koerijn
meer dan een maand geleden

Ook rabo dwingt mensen tot internet

meer dan een maand geleden

Ook de RABO bank dwingt klanten tot internet. ook mijnmoeder van bijna 96 en er word dood leuk gezegd moet je dochter het maar doen.

  • Portugal
    meer dan een maand geleden

    Graag een reactie vanuit Portugal, waar ik woon.
    Ook ik ben door de RABO BANK gedwongen om te gaan internetten, ik ben 74 jaar en niet goed op de hoogte met dat alles, en ik wil niet gedwongen worden!
    Het gaat nu via mijn zoon, maar overweeg om alles maar naar Portugal over te boeken.
    Portugal

    meer dan een maand geleden

    Geef een reactie

  • Redactie Meldpunt
    meer dan een maand geleden

    Goedendag, op onze website staat een artikel over waar u nog kunt bankieren zonder internet. Wij hebben verschillende banken gebeld met de vraag of wij een bankrekening kunnen openen aan de balie, dus zonder gebruik van internet. Ook hebben we gevraagd of wij via overschrijvingskaarten kunnen betalen én of we nog papieren afschriften kunnen krijgen. Zie: https://meldpunt.maxvandaag.nl/digitalisering/bij-deze-banken-kunt-u-nog-bankieren-zonder-internet/

    Vriendelijk groet, de redactie van Meldpunt.

    meer dan een maand geleden

    Geef een reactie