- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 4 maanden geleden door .
Ook ING dwingt je te internetbankieren.
Bij de ING bank spaar je rente punten en met deze punten kun je in de rentepunten winkel verschillende items kopen bv theatertickels etc. Dit kon altijd telefonisch maar omdat de ING bank hun klanten wil dwingen om te gaan internetbankieren kun je nu niet per telefoon regelen. Veel mensen willen of kunnen niet internetbankieren en kunnen dus niets meer met hun eigen gespaarde rentepunten aanschaffen. Ik vind dit echt belachelijk! Mag de ING bank dit zomaar doen?
-
-
Ikreageer70meer dan een maand geleden
Mevrouw Disney,
Ik probeer op allerlei manieren deze discriminatie ongedaan te maken.
Blijf aandringen bij ING. Ze hebben nog steeds niet geantwoord. Ik wil ook graag gebruik maken van mijn rentepunten maar (nog) niet internetbankieren.meer dan een maand geleden -
Ikreageer70meer dan een maand geleden
Aanvullend hierop: van de ING kreeg ik het advies om toch maar te gaan internetbankieren ! !!
Ook zou ik iemand kunnen machtigen om mijn bankzaken via internet te doen!
Het moet toch niet gekker worden. Ik ben geen digibeet maar wil gewoon NIET internetbankieren.meer dan een maand geleden -
mary van nordenmeer dan een maand geleden
ook ik word constant gewezen op het internetbankieren, wat ik dus niet wil. Een automatische betaling openen gaat niet, want kan alleen bij internetbankieren, dus schrijf ik elke maand een overschrijvingskaart uit. Mijn creditcard kan ik na 14-09 niet meer gebruiken want ik moet dan een tancode gebruiken en dat kan alleen via internetbankieren, maar ik weiger mijn keuze op te geven.
Dus ga ik op zoek naar een andere mogelijkheid om op internet een aankoop te kunnen te doen en te betalenmeer dan een maand geleden
-