- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 5 maanden geleden door .
NPO Plus
Ik wilde graag NPO Plus en heb daar zelfs een (dure) nieuwe smart-tv voor gekocht. Een tijdlang ging het goed en had ik veel plezier van mijn aankoop. Enkele weken geleden ging NPO Plus plotseling op zwart. Mijn installateur weet het aan een update en ook bellen naar de NPO leverde weinig meer op dan dit vage antwoord. Heeft men echt 3 weken nodig om een storinkje te verhelpen. Waarom worden de klant niet geïnformeerd? Hoe lang gaat het nog duren of komt het nooit meer in orde?
-
-
GeborenAmsterdammermeer dan een maand geleden
Geachte HvanderBieb,
U had veel geld kunnen besparen door alleen een “Chromecast” te kopen : dit is een soort “antenne”, die op een HDMI ingang van uw oude tv kan worden aangesloten.
Als u de NPO Plus app op uw smartphone installeert, kunt u NPO plus kijken via uw smartphone via de Chromecast.
Google maar even hoe het werkt.
meer dan een maand geleden -
MathildeDmeer dan een maand geleden
Ik dacht dat voor NPO PLUS een abonnement nodig is. Het kost enige euro’s per maand:
“ NPO Plus is een extra service waar je tegen betaling van € 2,95 per maand programma’s langer kunt terugkijken, of soms al eerder kunt bingewatchen. Reclamevrij en in een hogere beeldkwaliteit. ”: zie https://www.npostart.nl/plus. Dus ik denk dat de TV op zwart is gegaan , doordat de proefperiode van een maand voorbij was.meer dan een maand geleden
-