- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 11 maanden geleden door .
Niet leveren van verschillende excursiedoeleinden, waarvoor we de 8-daagse reis naar Oostenrijk wel geboekt hadden. Oostenrijk eind oktober tot begin november tot begin
Graag hulp bij contact met Bolderman. Zij reageren niet meer op onze mails dat wij niet akkoord gaan met €20,– entreegelden en in eerste instantie € 25,00 tegoedbon voor volgende reis (later omgezet in teruggave van €25,00) op een reis van ruim € 1.000,– voor 2 personen. Zij hebben hun fout erkend. Hebben een programma klakkeloos gekopieerd zonder toegangstijden te controleren.
-
-
Max Paymeer dan een maand geleden
Hallo Hille1980. Niet erg netjes dat ze niet reageren op uw mails maar… hun- en uw mails kan ik niet inzien dus misschien is er een reden waarom Bolderman niet (meer) reageert? Ik lees in de algemene voorwaarden:
[QUOTE]
Alle gepubliceerde prijzen zijn onder voorbehoud. Gedurende het seizoen kunnen de prijzen fluctueren.
[UNQUOTE]
Dus het lijkt inderdaad dat ze “gedekt” zijn? Dan zie ik ook dat ze lid zijn van de ANVR. U zou dus contact voor bemiddeling op kunnen nemen met de ANVR hierover? Misschien kunnen andere forum-leden een, meer juridische kijk, geven op dit geval? Succes.meer dan een maand geleden-
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
MaxPay,
Done😉meer dan een maand geleden
-
-
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
SGR
QUOTE
Wanneer jij vindt dat jouw reis niet is uitgevoerd zoals bij de boeking is afgesproken en de reisorganisator lost de klacht niet naar jouw tevredenheid op, dan kun jij je (onder voorwaarden en binnen de hiervoor vastgestelde periode) wenden tot de Geschillencommissie Reizen. Is jouw reisorganisatie niet (via een ANVR-lidmaatschap of op vrijwillige basis) bij de Geschillencommissie aangesloten? Dan kun jij altijd naar de rechter stappen.Voor meer informatie en praktische advies kun je ook terecht op de website van ConsuWijzer.
UNQUOTE
Bolderman is lid van de ANVR; 04415
Handvatten vindt u op Consuwijzer: Home>Reizen en accommodaties>Mijn reisaanbieder wijzigt of annuleert mijn boeking
Succes.
meer dan een maand geleden
-