- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 9 maanden geleden door .
Misleiding
Ik ben uiterst teleurgesteld in de houding van Keukenkampioen. Keuken bij hen gekocht. Bedieningspaneel van de vaatwasser was gescheurd. Dit heeft rond de Kerstdagen voor kortsluiting gezorgd.
Hen over het euvel geinformeerd Wezen gelijk iedere aansprakelijkheid af Hadden me hiervoor een mailtje gestuurd Telefonisch hierover contact met hen opgenomen. Had ik niet in het mailtje gelezen welke oplossing ze hadden bedacht? Niet in het mailtje te vinden. Kortom ze hadden contact gehad met een vast aanspreekpunt bij Whirpool en waren overeengekomen dat Whirlpool het euvel zou verhelpen onder garantie. Had ik dit maar schriftelijk laten bevestigen
Inderdaad kwam er in opdracht van Keukenkampioen een monteur van Whirlpool die het euvel heeft verholpen. 5 minuten nadat de monteur was opgestapt kregen we de rekening hiervoor gepresenteerd Direct contact met Keukenkampioen. Dezelfde dag werd ik teruggebeld door een medewerker van hen en hem herinnerd aan zijn toezegging. Begon toen al te draaien. Ik was toen al bang dat het mis zou gaan. Een paar dagen daarna kreeg ik een mailtje met de mededeling dat na overleg tussen Keukenkampioen was besloten dat het scheurtje door ons was veroorzaakt en dus betalen
Het gaat me nog niet eens om het geld maar dat je eigenlijk niemand meer op zijn woord kunt geloven. Een heel slechte zaak