- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 2 maanden geleden door .
Lidl app
Ik heb een klacht ingediend bij Lidl. Zij nemen de klacht in behandeling. Zij willen mij als dank voor de melding een bedragje overmaken. Echter: dat kan alleen op de Lidl app (niet per mail, niet per post). Heb je geen smartphone of wil je de app niet op je telefoon dan vervalt de vergoeding. Dat kan toch niet waar zijn? Hiermee tref je vooral ouderen maar eigenlijk iedereen die geen smartphone heeft. Klanten worden niet gelijkwaardig behandeld.
-
-
gsvleeuwenmeer dan een maand geleden
ik heb nav mijn klacht diverse mailtjes ontvangen van verschillende medewerkers van Lidl klantenservice.
Zij (moeten, denk ik, ) verwijzen naar de Lidl app Telefonisch ontving ik een aantal verschillende reacties van medewerkers. Een vertelde dat er hiervoor wel een oplossing is. De anderen verwezen naar de Lidl app. Wat kan ik nu nog doen. Een ouderwetse brief schrijven?
Het duurt nu al weken voordat er een oplossing is gevonden.meer dan een maand geleden-
FRATERmeer dan een maand geleden
Voor slechts een paar euro zou ik zou al die moeite, van bellen, mailen, er naar toe gaan , de stress etc écht níét over hebben.
een vredige gemoedsrust is velen malen méér waard dan die paar eurootjes van Lidl.meer dan een maand geleden
-
-
Gerard67meer dan een maand geleden
Ik snap werkelijk waar niet dat ieder bedrijf er maar vanuit gaat dat 17 miljoen mensen allemaal een smartphone in hun zak hebben , eigenaardig is dat . Er zijn volop mensen die niet eens weten wat het is vooral ouderen . Het komt er feitelijk op neer dat het dwingen is van als je geen smartphone hebt val je buiten de boot .
meer dan een maand geleden
-