- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 10 maanden geleden door .
La souris scooters
Ik heb garantie problemen met La Souris scooters. ik heb al voor de derde keer in acht maanden tijd startproblemen gehad met deze scooter, de eerste twee keer is dit probleem door hun opgelost al heb ik bij de tweede keer vier keer een reparatie verzoek in moeten dienen en was ik acht weken verder en omdat ik mij voor mijn werk meerdere malen per dag op de scooter verplaats en ik het mij in mijn werk niet kan veroorloven elke keer voor zoiets vrij te vragen ben ik op hun website gaan kijken wat zij daarover vermeld hadden staan en heb mij aan die wettelijke voorwaarden die zij vermelden gehouden. Toen weer iets meer dan vier maanden later kreeg ik weer start problemen en bij het invullen van het reparatie formulier gevraagd of zij contact met mij op wilde nemen omdat ik na mijn vorige ervaring wilde dat de zij de scooter nu goed zouden nakijken omdat dit nu al de derde keer was dat ik startproblemen had, nadat ik op 27 okt mijn verhaal had verteld aan de telefoon werd mij gezegd dat als ik mijn scooter de Noordzee in zou rijden ik geen recht op garantie had, Ik heb start problemen en vertel niet dat ik mijn scooter de Noordzee in heb gereden dus rare vergelijking de scooter is nog geen jaar oud dus waarom zou ik geen recht hebben op garantie. Toen werd er gesproken over voorrijkosten en heb hierop aangegeven dat ik daar ook niet mee akkoord ging omdat dat allemaal onder de garantie voorwaarden valt. Daarna ging de discussie verder over onderhoud aan de scooter, op hun site staat vermeld dat je zelf verantwoordelijk bent voor het onderhoud van de scooter en bij welke kilometers je die onderhoud moet laten plegen en dit moet kunnen aantonen om garantie te behouden na afloop van het gesprek heb ik juridisch contact opgenomen en het hele verhaal voorgelegd en het antwoord daarop naar hun doorgestuurd per mail en nogmaals aangegeven dat ik niet akkoord ging met hetgeen telefonisch is besproken. Toen de scooter 24 november werd opgehaald moest ik eerst 60 euro voorrijkosten betalen anders zou hij de scooter niet meenemen, dus heb de 60 euro maar betaald en werd met mij afgesproken dat ik mijn scooter de week erop of anders de week daarop weer terug zou hebben, dit was niet het geval dus telefonisch contact opgenomen en zouden ze mij terug bellen 2 dagen later weer contact opgenomen en nu werd mij verteld dat ik enkel recht op omruilgarantie had en dat ik de montagekosten moest betalen dus heb gemeld dat ik hier niet mee akkoord ging en dat hierover telefonisch niks is gezegd en dat ging hij bespreken en kreeg vervolgens terug dat zij bij hun standpunt bleven. Ik heb toen weer juridisch contact opgenomen en heb ook dit weer naar hun doorgestuurd per mail maar zij blijven bij hun standpunt en beroepen zich nu op het schorsingsrecht en kan in mijn scooter op komen halen in Utrecht en na betaling mijn scooter meenemen. Het maakt niet uit waar je mee komt zij zijn gewoon niet bereid om ergens aan mee te werken of toe te geven dat zij mij een ondeugdelijk product hebben verkocht. Door hun klantonvriendelijkheid ben ik inmiddels zo klaar met dit bedrijf ik wil ik mij beroepen op ontbinding van de aankoop in plaats van mijn 60 euro voorrijkosten terug en het niet betalen van de montage kosten. eerste keer kabel kapot, tweede keer een chip vervangen en de derde keer kleppen kapot.
-
-
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Zie ook dit topic:
Onderwerp: La Souris Scooterma
10 aug 2020Dit bedrijf geeft misleidende informatie via de site. Ze communiceren op een heel gebrekkige manier. Ze nemen jou als klant totaal niet serieus. Inmiddels heb ik een dossier opgebo…
meer dan een maand geleden -
eeerrrffmeer dan een maand geleden
Je hoeft niet te wachten tot ze bij je terugkomen, als je van ze houdt en zoveel om ze geeft, neem dan contact op met Dr. Sacre voor hulp om je geliefde of ex-geliefde terug te brengen die het uitmaakte, als je van ze houdt, dat wil zeggen geen egoïsme ze houden eerder van je misschien was het een klein misverstand dat een probleem in je relatie veroorzaakte, Dr Sacre bracht mijn ex-man terug en vandaag zijn we één grote gelukkige familie, hij houdt van koester onze familie hij is gestopt met vreemdgaan via Dr Sacre hulp , Dr Sacre is de beste spreukgebruiker om mee te praten, hij geeft je het beste advies en helpt je om je relatie met je partner te herstellen via de onderstaande details
E-mailadres: sacretempleofpower@gmail.com
WhatsApp of bel: +2349076034359
Ik deel dit om anderen te helpen en heeft anderen geholpen door hun getuigenismevrouw Claudia Michalski
meer dan een maand geleden
-