- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 8 maanden geleden door .
kpnwerknet
Sinds juli 2021 (aansluiting in de meterkast) wachten we op de laatste stap van kpnwerknet,(het aansluiten van het z.g.rode kabeltje) Verscheidene afspraken zijn zonder berichtgeving geannuleerd geen melding , uitleg, excuses enz. (de laatste afspraak was 23 maart 2022. Men komt gewoon niet opdagen. Mijn klacht luidt dat de communicatie ontoereikend is of geheel ontbreekt.
-
-
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Beste AlkmJov,
Absoluut waar: geen of een bar slechte communicatie.
Met de werklieden is er sowieso geen communicatie mogelijk omdat de heren geen Nederlands spreken (m.u.v. van wat vloek- en scheldwoorden).
Hier (=ca. 10 km boven Amsterdam) kregen we eerst het bericht van KPNNetwerk dat de werkzaamheden klaar waren en of we even de enquête wilden invullen, terwijl de lieden vanaf Kerst spoorloos waren en er nog geen schop in de grond was gestoken.
Vervolgens horen we 3 weken later op de vroege morgen een hoop lawaai, gescheld en gevloek: daar waren ze dan. Gebeld met de aannemer, 30 minuten in de wacht, zou eerst een bericht krijgen (minimaal 48 uur vantevoren), huizen bleven echt bereikbaar etc.etc.
Geen bericht tot 14.20 uur, om 14.30 uur aanbellen: “Jij! Die auto! Weg! Nu”.
Pardon?!?! Dan ben je bij mij echt verkeerd: dan ben ik dwars en de auto bleef staan.
Stoep open, kabel erin, stoep ahum dicht maar onbeloopbaar, daags er na kabel doorgeschoten t.h.v. toilet en vervolgens………he-le-maal niks.
O wacht, er is er 1-tje aan het friemelen in een tentje bij een verdeelkast hetgeen aantoonbaar ontvangstproblemen oplevert.
En KPN of KPNNetwerk of de aannemer (hier van Gelderen Telecom, bereikbaar als je een 20 tot 30 minuten in de wacht wilt hangen) LATEN NIETS VAN ZICH HOREN of spreken onwaarheden.meer dan een maand geleden
-