- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 6 maanden geleden door .
KPN buitengebied
Ik wil melden. Heb dus geen vraag.
Ik heb een woning in het buitengebied. Heb KPN compleet. Maar het internet is erg traag. tussen de 0,4 en 5.0 upload. Nadat ik KPN had gevraagd of er sneller internet was voor het gebied waar mijn woning is, werd dat bevestigd. Ik kreeg een andere modum en een versterker. Het werkte niet en mijn internetsnelheid ging van 5.0 naar 3.2 upload. Nadat de monteur geweest was, werd me verteld dat het niet werkte. Diezelfde dag vond ik een mooi glanzende folder in mijn brievenbus. Of ik snel internet wilde in het buitengebied. Net als de 488 andere brievenbussen van het park. Hoe bestaat het dat een bedrijf dure reclame maakt in een BUITENGEBIED waar ze niet kunnen leveren. Ik heb dit gemeld bij KPN maar ze zeggen er niets aan te kunnen doen. Nu vindt ik gisteren weer een brief in mijn brievenbus of ik snel internet in het buitengebied wil hebben.
Ja, dat wil ik maar KPN kan niet leveren.
Ik betaal net zoveel als mensen die 50 mb upload hebben. Op mijn vraag aan KPN om dan maar het tarief naar beneden te gooien, werd natuurlijk met nee beantwoord. Ik heb dus maar maximaal 10% is (5 mb zoniet veel minder) van de upload snelheid en betaal hetzelfde. Ik ben het zat en wil toch graag weten of meer mensen hier mee kampen.
Mijn zoon zit ook in een buitengebied en ook hier kunnen ze niet leveren.