- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 7 maanden geleden door .
KLM voucher compenseert niet volledige reissom
KLM heeft vlucht geannuleerd en stuurt ter compensatie een voucher ipv geld en vraagt daar begrip voor. Ik heb daar begrip voor vanwege Corona situatie. Waar ik zeker geen begrip voor heb is dat de waarde vd voucher lager blijkt dan mijn betaalde reissom. De extra door mij betaalde kosten voor een betere stoel en voor ruimbagage worden niet in de voucher verrekend. Feitelijk krijg ik dus niet de volledige reissom vergoed. Ik heb klm herhaald benaderd maar weigeren dit uit te leggen of reageren met het standaard verzoek om begrip te hebben voor de situatie. Dat begrip wordt blijkbaar alleen eenzijdig verwacht….
-
-
MichelLmeer dan een maand geleden
Ik heb hetzelfde ondervonden, krijg niet de reservering voor stoelen en bagage vergoed. Ik ben benieuwd naar een oplossing.
meer dan een maand geleden-
Micromeer dan een maand geleden
Belachelijk dat dit kan mijn reis word geannuleerd.dus mijn koffer word ook niet vervoerd.zal dit gebruikt worden om de top te spekken.😳
meer dan een maand geleden -
MichelLmeer dan een maand geleden
Het schijnt wel te kunnen, je moet naar een andere pagina om de extra’s terug te krijgen, hoop werk in ieder geval om alle gegevens er weer bij te zoeken.
meer dan een maand geleden
-
-
FRATERmeer dan een maand geleden
Als de reis door de luchtvaartmaatschappij of reisorganisatie óf van overheidswege geannuleerd wordt heb je wettelijk recht op teruggave van het volledige betaalde bedrag.
je bent ook NIET verplicht een voucher te accepteren.meer dan een maand geleden -
Micromeer dan een maand geleden
heb contact gehad met de klm zij weigeren teruggave reissom ben verplicht om een voucher te nemen.
meer dan een maand geleden -
PatrickTmeer dan een maand geleden
KLM heeft bevestigd ook de boeikngs-/adminisratiekosten van een ticket/reis die zij geannuleerd hebben niet te restitueren. Voor 3 geboekte stedentrips deze zomer is dit 30,- euro. Als ik diezelfde trips volgend jaar met de ongewenste voucher weer wil boeken moet ik weer 30,- euro (3 maal 10,-) bijbetalen. Bij verzoek om opheldering reageer klm dat ze me niet meer kunnen informeren dan dat de boekingskosten niet door hen vergoed worden. He gevraagde begrip van klm voor de situatie is in hun eigen belang dus volledig eenzijdig.
meer dan een maand geleden-
Micromeer dan een maand geleden
Heb een vlucht geboekt naar Curaçao voor 25-05-2020.nog steeds niets gehoord van klm dat mijn vlucht geannuleerd is.??
meer dan een maand geleden
-
-