- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 11 maanden geleden door .
Klm maakt restitutie over naar failliet reisbureau ipv naar mij
Mijn KLM reis met mijn moeder naar familie in Canada is vanwege corona 2x uitgesteld. De laatste keer van september 2021 naar juni 2022. Het ticket is omgeboekt via Airtrade, een onderdeel van KLM. De voorkeursstoelen zijn destijds via VakantieXperts Alkmaar geregeld en betaald. Dit gaat kennelijk los van het ticket, dus door de datumwijziging moest ik apart contact opnemen met de KLM om de stoelen te laten annuleren. Ook moest ik opnieuw stoelen reserveren en betalen via de site. De KLM heeft het geld van de eerste stoelreservering terug gestort naar VakantieXperts in plaats van naar mij. Dit kunnen ze niet terugdraaien. En VakantieXperts Alkmaar is failliet. Wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen? Het geld moet toch ergens gebleven zijn?
-
-
Debreemeer dan een maand geleden
Hier staat de nodige informatie. U schijnt de SGR te moeten aanspreken. Los daarvan is het natuurlijk flauwe kul dat iets niet kan worden teruggedraaid.
https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hulpartikelen/item/reis-of-losse-vlucht-geboekt-bij-d-reizen-of-vakantiexperts-wat-nu/meer dan een maand geleden
-