Registeren Inloggen
Anna113
Anna113
meer dan een maand geleden

klantenservice kpn

meer dan een maand geleden

Het is een opmerking over het programma van vandaag. Ben al jaren bij kpn, heb diverse keren contact met mensen van de klantenservice gehad. Hoef niet lang te wachten en word heel vriendelijk en ongehaast geholpen. Kortom zeer tevreden! Vreemd dat ze zo’n slechte recensie krijgen. Ik heb geen enkele connectie met kpn en ook niemand in mijn omgeving heeft dat.

    • ABP pensioen
      meer dan een maand geleden

      Hallo, KPN geeft totaal geen service!!! 4 weken geleden overgestapt van Ziggo naar KPN (glasvezel) . Ik zou zeggen overweegt u over te stappen naar de KPN doe het vooral niet. De klantenservice KPN verkoopt gratis sneller internet/tv glasvezel tot aan de voordeur (oranje glasvezelkabels tot aan de voordeur) maar dan beginnen de problemen (wij zijn al op leeftijd!) Er wordt in de KPN winkels verkocht als makkelijke overstap (regelen zij, dat is ook het enigste wat goed gaat) moet alleen u email adressen aan uw instanties/kennissen doorgeven. Echter na werkzaamheden in de woning door de KPN monteur (3 uur werk waarvan 1 uur gratis is) de router V12 niet in de meterkast maar onder de grond door naar waar de TV in woning staat (extra werk). Na vertrek van de monteur blijkt dus dat wij onze e mailadressen ( 2 gezinsleden)niet kunnen koppelen in ID KPN. Wij kunnen geen emails meer verzenden. Onze zonnepanelen werken niet meer. Het weerstation werkt niet meer. De router V12 van de KPN heeft een frequentie van 5 GHz. Ons weerstation op 2.4 GHz. De V12 is niet over te zetten op 2.4 GHz. KPN medewerker geeft aan uw weerstation kunt u wel wegdoen.
      Omdat wij geen e mails meer konden verzenden 3 x naar KPN winkel in Heerhugowaard, Alkmaar XL, Alkmaar centrum geweest. Echter sorry wij verkopen alleen mobiels. U moet handleidingen KPN op internet maar raadplegen of het gratis nummer KPN bellen. Echter in de wacht regelmatig 20 tot 30 minuten wachten en dan wanneer iemand de telefoon aanneemt toet,toet… ingesprek. Op laatst zo ziek/stress van dit alles hebben wij onze laptop en tablet weggebracht naar een computerdeskundige heeft er erg veel tijd in gestoken om alles weer te lopend te krijgen. Kosten
      € 70,00.
      Kijk eens op het forum van KPN allerlei narigheid van de router V12, instellingen ect. Dus blijf bij uw provider die u misschien weleens in de “steek” laat. Maar KPN spant de kroon bij het NIET verlenen van service (vooral bij oudere personen!). Op een bepaald moment in een KPN winkel werd de opmerking gemaakt “U weet er nog iets van, echter ik maak oudere mee dat wilt u niet weten”.
      Succes bij uw keuze!

      meer dan een maand geleden
    • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
      meer dan een maand geleden

      Anna113,

      Wij hebben al ruim 20 jaar op dit adres KPN.
      De laatste jaren is het werkelijk om te janken (net als in de andere reactie te lezen is).
      Uitval, storingen, leugenachtige monteurs, iedere maand de zooi op tilt zodra er betaald is (=automatisch) etc.
      Bellen met klantenservice levert niets op behalve frustraties.
      Lomp, leugenachtig en klantonvriendelijk: dat is KPN klantenservice.

      Wat ik u niet wil onthouden is de standaardverwijzingen naar internet: en laat internet nu het meest in storing stuiteren incl. I-tv. Je kunt dus helemaal niets nakijken als er weer een storing is van o.m. het internet.

      Momenteel wordt glasvezel aangelegd maar 4 weken voor ze onaangekondigd begonnen hadden we al wel het tevredenhedsonderzoek m.b.t. de volledige aanleg in de mailbox.
      Nu ligt de kabel onder het trottoir en thats’it.
      Niet in huis, niet aangesloten; niks, noppes, nada.

      Tel uw zegeningen omdat u zgn. geen enkele connectie met KPN heeft en ook niemand in uw omgeving.
      Maar ga KPN niet de hemel in prijzen.

      meer dan een maand geleden