- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 1 maand geleden door .
Klacht ontbinding van de koopovereenkomst
Ik heb een hoekbank besteld op 09-06-2020 en tot heden is deze bank niet in Nederland geleverd door hun leverancier. Ik heb meerdere keren zowel telefonisch als per e-mail de bestelling geannuleerd, vanwege de vertraging van 18 weken. Op 27/08/2020 medewerker Soraya gesproken, van haar kreeg ik een compensatie van €50,- vanwege de vertraging. Ook vertelde ze dat als er één week vanaf die datums de hoekbank niet geleverd werd, ik de bestelling mocht annuleren. Na meerdere gesprekken, email en zelf langs hun filiaal in Amsterdam te gaan, ontvang ik een van hun medewerker Kim de antwoord dat ze het niet kunnen annuleren vanwege dat de bank volgende week aankomt. En dat ze mij aanbetaling niet zullen terugbetalen van €345,- euro. Sinds 27/08/2020 hoor ik elke week het zelfde.
Ik wil dat het bedrijf mij de borg terug stort van €345,00, die ik aanbetaald heb toen ik de bank heb besteld