Registeren Inloggen
Kannegieter
Kannegieter
meer dan een maand geleden

Kapotte relaxstoel

meer dan een maand geleden

In Mei 2019 heb ik een nieuwe relaxstoel gekocht, die ging in oktober 2019 stuk, sindsdien, probeer ik geld terug of een nieuwe stoel of reparatie gedaan te krijgen, maar ik krijg het niet voor mekaar, graag uw hulp.

    • Iommi
      meer dan een maand geleden

      Is de winkel aangesloten bij een geschillencommissie of brancheorganisatie?

      meer dan een maand geleden
      • Kannegieter
        meer dan een maand geleden

        Ik zou bij de aankoop op 17 Mei 2019, een ,,Oranje All-in house garantie,, afgesloten hebben en ze zouden mij hiervan een certificaat per mail gestuurd hebben, maar ik weet van niks. Toen ik hun gemeld had dat mij daar niets van bekent was kreeg per omgaand het certificaat, op 24 oktober 2019, alsnog, gedateerd 17 Mei 2019, per mail toegestuurd. Of ze aangesloten bij een geschillencommissie of brancheorganisatie, weet ik niet. De zaak is inmiddels behoorlijk gecompliceerd geworden want ik heb al te maken met drie instantie’s voor één kapotte stoel. De hele toestand, over hetgeen wat ik allemaal ondernomen heb[2 a viertjes] zou ik u graag doen toekomen, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen, want een bijlage meesturen is niet mogelijk.

        meer dan een maand geleden
    • Kannegieter
      meer dan een maand geleden

      Gisteravond kreeg ik een mail van de desbetreffende zaak, dat er onderdelen voor reparatie onderweg zijn, zullen we dan de zaak maar even laten rusten?
      Vriendelijke groet K.Kannegieter.

      meer dan een maand geleden
    • Kannegieter
      meer dan een maand geleden

      Monteur komt 25 februari 2020, tussen 12.00 en 17.00, voor reparatie van de relaxstoel.

      meer dan een maand geleden