- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 8 maanden geleden door .
Inwisselen huurtegoed Camptoo (caravan&camper verhuur)
Geachte Medewerk(st)ers,
Ik heb op 8 december 2019 een caravan gehuurd bij Camptoo, reisdatum 18 juli 2020 – 25 juli 2020. Hiertoe moest ik een aanbetaling doen van Eur 219,-. Deze weekreis was bedoeld voor deelname aan de Vierdaagse Nijmegen, die uiteindelijk vorig jaar is geannuleerd. Ik heb in overleg met Camptoo het huurtegoed (de aanbetaling dus) kunnen omzetten naar een “speciale coronavoucher”. Deze voucher is beschikbaar tot 1 mei 2021. Ik moet voor die tijd een nieuwe reservering maken. Als ik na 1 mei geen gebruik maak hiervan wordt het bedrag automatisch op mijn bankrekening gestort, minus servicekosten Eur 87,-. Dit is de reden waarom ik u benader, waarom servicekosten in rekening brengen, ze hebben voor dit bedrag nog niets uitgevoerd! Voorts is het ook niet mogelijk om voor juli 2022 (de maand waarin hopelijk weer een Vierdaagse plaatsvindt) op dit moment een reservering te maken. Ik wil wel reserveren maar het is onmogelijk, dus ben ik na 1 mei Eur87 kwijt, terwijl ik weet volgend jaar weer gebruik te maken van Camptoo (dit doe ik al een aantal jaren mbt Vierdaagse). In ieder geval is nu mijn vraag of Eur 87 in dit geval door hen mag worden ingehouden op het huurtegoed (of “speciale voucher”). Ik hoor graag van u, met vriendelijke groeten Carl ten Nijenhuis
-
-
Debreemeer dan een maand geleden
Kijk eens op consuwijzer.nl. Volgens mij is het vragen van administratie- of servicekosten verboden.
meer dan een maand geleden
-