- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 4 maanden geleden door .
Hunkemollerwinkel, geen geld terug voor bestelling die niet geleverd wordt
Op 13 juni heeft de Hunkemollerwinkel in Woerden een BH voor mij besteld. Heb deze meteen betaald en zou het product binnen 3-4- dagen krijgen. Na een week nog geen bericht, dus naar de winkel teruggeaan. Inmiddels 4-5 keer geweest. Er is iets mis met de bestelling, maar Hunkemoller Woerden wil geld niet teruggeven. Dat mogen ze niet doen zeggen ze.
Inmiddels is het 12 juli mijn 5e bezoek. Vandaag weer in de winkel. Ze snappen mij probleem geven me gelijk, maar mogen geen geld teruggeven. Dat is de policy. Ik moet wachten op een email hierover. Doe ik inmiddels dus ook al drie weken. Ook de klantenservice doet niets. Die zeiden inde winkel per telefoon dat ik de email maar moet afwachten, maar dat ze geen geld kunnen teruggeven in de winkel.
Hoe kunnen jullie mij helpen om mijn geld terug te krijgen. En hoe kunnen jullie helpen om dit soort praktijken van Hunkemoller waar hun probleem jouw probleem wordt inde toekomst te voorkomen?
Al vast bedankt voor jullie reactie en hulp.
Met vriendelijke groet,
-
-
apiejoepiemeer dan een maand geleden
hoe kunnen jullie helpen om dit soort praktijken van Hunkemoller waar hun probleem jouw probleem wordt inde toekomst te voorkomen?
nooit meer heen gaanmeer dan een maand geleden -
Trummeer dan een maand geleden
Dan heeft TS nog steeds het geld niet terug.
Hunkemöller gewoon wijzen op uw rechten:
https://www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overeenkomst-af/opzeggen-stoppen-annuleren/koopovereenkomst-beeindigenU heeft gewoon recht op geld terug. Geen speld tussen te krijgen.
meer dan een maand geleden
-