- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 6 maanden geleden door .
Heeft u ook slechte ervaringen met Centerparcs
Centerparcs vouchers vervangen het geldbedrag van de boeking en vallen niet onder het garantiefonds van bijvoorbeeld de SGR.( vallen onder RECRON fonds)
Bij een faillissement ben je dus gewoon je geld kwijt bij Centerparcs en Roompot of Landal.
Onze boeking bij Centerparcs in Belgie in de Ardennen is toen in de meivakantie 2020 geannuleerd door Covid 19 en we hebben toen op advies van Ceterparcs onze vakantie doorgeboekt naar mei 2021 en geen voucher genomen dus.
Nu willen wij gewoon ons geld terug want corona…. wie zegt dat er geen vierde golf straks komt in mei? Als we nu bij het park annuleren zijn we ongeveer 30 procent kwijt en de annuleringsverzekering helpt hier ook niet bij.
We willen ook geen voucher meer, want we hebben gewoon recht als consument op ons zuurverdiende geld toch? Mag Centerparcs zomaar al die maanden ons geld beheren. Straks komt er tijdens de onontkoombare derde golf een nog strengere lockdown en dan mogen we niet naar Belgie en dan komt Centerparcs natuurlijk weer aanzetten met een voucher. Ik denk dat ik maar naar de Geschillencommissie ga of naar de ACM want dit loopt de spuigaten uit bij deze parken die hun eigen regels er op na houden.
Heeft u ook slechte ervaringen met dit soort parken?
Met bezorgde groet,
Bezorgde Nederlander
-
-
Bezorgde Nederlandermeer dan een maand geleden
situatie is nu helemaal vreemd geworden moeten bijbetalen omdat CP heeft verzuimd te vertellen dat wij niet met 2 gezinnen in een huisje mogen op de Huttenheugte. 50 euro voor een vies en kapot huisje waar de schuifpui niet goed sloot en de cv kapot was en dat met dat koude weer in de meivakantie.
Schandalig zi wisten dit en dan zeggen bij de receptie, dat we blij mochten zijn dat we nog dit huisje kregen, niet zeuren. Totale arrogantie van deze medewerkers bij CP en zij rekenen nota bene 2 keer de toeristenbelasting van dat huisje in Belgie waar we niet eens ingezeten hebben.
CP blijft gewoon met de vouchers en doorboeken op hun geld zitten, reageren niet op klacht.nl of op het klachtencompas.nl van de consumentenbond. Waarschijnlijk denkt de directie dat de ordinairie people toch wel blijven komen. Maar dit kan wel eens anders uitvallen want zij waren een van de weinige parken in NL met geen volledige bezetting. Zij hebben dus extra inkomsten gegenereerd omdat zij dat vieze huisje toch niet kwijtraakten en zo nog wat extra binnen kregen.
Nooit worden deze oude huisjes eens gerestaureerd of nieuwe huisje neergezet. Ja het concept werkt nog steeds maar je mag dan als directie ook wel eens gaan investeren in je parken.
Heef tu ook zo veel klachten over CP en hun slecht communicatie en voorlichting, laat het mij wetenmeer dan een maand geleden
-