- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 3 maanden geleden door .
Goldcar
Ik heb bij Goldcar een auto gehuurd via Doyouspain.
Via de site alle betalingen gedaan,ook verzekering.
Bij aankomst in Malaga auto niet beschikbaar,wel upgrade.
Moest voor onduidelijke reden bijzinnen maar zou het bedrag terugkrijgen,een of andere borg zei men in gebrekkig Engels. Ook het formulier voor deze upgrade was niet te begrijpen,was in Spaans. Kosten extra €397.
Nu blijkt het een dure verzekering te zijn,ik heb dus 2 verzekeringen aangekocht.
Pure oplichterij.
Is hier wat aan te doen?
Ik heb inmiddels heel wat info over Goldcar gelezen,allemaal dezelfde klachten en oplichterij.
-
-
Bijltjemeer dan een maand geleden
Exact hetzelfde is mij overkomen. Via KLM heb ik Online een auto gehuurd op airport Malaga. Het bedrag voor de auto werd afgeschreven via Car trawler, een Iers bedrijf, de toegestuurde documenten noemden Gold Car als autoverhuurder. Ik had een extra verzekering afgesloten om extra goed verzekerd te zijn.
Aangekomen bij Gold Car in Malaga werd ik min of meer gedwongen een extra verzekering te nemen voor een bedrag van 195,95 ondanks alle documenten van Axa die ik heb laten zien, Zeer intimiderende baliemedewerker die bovendien slecht engels sprak. Ook werd mij een andere auto toegewezen dan ik had besteld en werd er niets over de auto uitgelegd en moest ik zelf maar uitzoeken waar de auto stond.
Kortom, dit bedrijf moet echt aangepakt worden. Zie ook alle reviews op Trust.nlmeer dan een maand geleden -
Ronjameer dan een maand geleden
Bij mij een soortgelijk verhaal. Via @Doyouspain alle betalingen gedaan inclusief een platina verzekering. In Barcelona aangekomen werd bij @goldcar mijn visa card geweigerd voor de borg, omdat de volledige voornaam erop had moeten staan (nooit eerder gehoord), maar ok, toen kon ik de borg pinnen en moest ik een bedrag pinnen van €426,09. Ik heb nog aangegeven dat ik geen verzekering nodig had omdat ik alles al geregeld had. Nee, dit zou ik volledig terugkrijgen. Na het inleveren heb ik €99 borg retour ontvangen en blijk ik getekend te hebben voor een super relax verzekering wat heel vaag (want er staat natuurlijk geen insurance bij) op het gerekende formulier staat. Ik heb dus 2 verzekeringen aangekocht en wil het teveel betaalde terug. Kan ik iets doen? Ik heb zowel een bericht gestuurd naar Doyouspain als Goldcar en hoop dat ze dit zsm. Netjes afhandelen.
meer dan een maand geleden -
Max Paymeer dan een maand geleden
Hallo allemaal, dit is dezelfde “scam” als hier besproken wordt:
Het aantal meldingen zal, in/na de huidige vakantieperiode, wel toenemen verwacht ik. Voor zover ik kan nagaan is hier niets aan te doen. U tekent namelijk zelf een overeenkomst. Het is uw eigen verantwoordelijkheid het document wat u tekent te lezen. Is het in een taal die u niet beheerst dan NIET tekenen. In plaats van een auto bij een reis te boeken kunt u wellicht handiger ter plaatse een auto huren. Wel met “full-insurance” natuurlijk. Deze is dan ook zeker beschikbaar maar dan nog…opletten. Sorry!
meer dan een maand geleden
-