- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 2 jaren geleden door .
GiftforYou
Al een half jaar bezig mijn Gift for you voucher in te lossen.
Geregistreerd met kaartnummer en pincode voor een half jaar geleden.
Nu zegt Giftforyou dat mijn voucher wel is geregistreerd als ik deze opnieuw wil invoeren.
Echter op mijn account staat dat ik geen tegoed meer heb???
Nu kan ik ook weer mijn eigen account niet in?
En zo gaat het steeds opnieuw. Krijg een nieuw link om mijn wachtwoord te resetten kom ik in mijn account en zegt dan dat ik geen tegoed meer heb.
-
-
Max Paymeer dan een maand geleden
Hallo EllenAB. Er zijn altijd problemen met giftcard’s. Typ het maar eens in het zoekvenster van dit forum (rechts boven). Hier staat wat regelgeving over giftcards:
http://www.cadeaubonservice.nl/geldigheidsduur-cadeaubon/
Zo ik uw probleem bekijk kan alleen gift4you het oplossen. Het is namelijk een administratief / ICT probleem. Misschien moesten we elkaar in plaats van een giftcard maar weer eens ouderwets een “enveloppe met inhoud” geven?
meer dan een maand geleden
-