- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 7 maanden geleden door .
Misverstand over bloemen giftcard
Een giftcard van Bloomon ontvangen voor twee bos bloemen.
Zelf ook bloemen gehad via bloomon. Nu moest ik mijn account weer activeren om de giftcard te verzilveren, zo gezegd, zo gedaan. Tot mijn grote verbazing deze week een bos bloemen ontvangen, maar ook 19,95 van mijn rekening gehaald. Ik ben 17 maart begonnen om het de card te verzilveren. Heel wat berichtjes gestuurd. Nu verteld en dat er geen geld op de card stond en men daarom hetgeld van de rekening gehaald heeft. Om het andere bos te ontvangen moet ik weer mijn account activeren. Men kan wel bij mijn account komen, maar niet het adres vinden?? Al met al een heel ongebruiksvriendelijke site en niet te volgen. Ik heb gevraagd om het laatste bos naar mijn adres te sturen, maar men beweerd dat dat niet kan. Het geld staat er, mijn adres is bekent dan kunnen ze het toch sturen? Wie zegt mij dat het niet weer van mijn rekening halen. Met vriendelijke groet Frederika