- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 11 maanden geleden door .
gesteggel met provider
Wat kan ik nu nog ondernemen om van deze provider af te komen?
-
-
Petsymeer dan een maand geleden
Helaas was ik iets te snel met het melden van mijn klacht. Hier dus de info mbt mijn klacht.
Sinds juli probeer ik een abonnement voor televisie en internet en 3 mobiele abonnementen bij uw onderneming af te sluiten.
Dit verloopt niet naar behoren. Contact op welke wijze dan ook is niet mogelijk. Zie onderstaande mail, die ik op 3 november verzond. Na vele pogingen mijnerzijds heb ik mij nu gewend tot de rechtswinkel. Het advies luidt: stuur een brief aan de afdeling klacht behandeling om het probleem te tackelen. Daarom richt ik deze brief aan u en zend ik een kopie naar de heer Rensing. Informatie van de rechtswinkel leert mij dat ik niet verplicht ben te betalen, daar Youfone ernstig in gebreke is gebleven met betrekking tot de toegezegde diensten. Youfone komt zijn verplichtingen niet na. Ik blijf bij mijn standpunt en verwacht dat mijn abonnementen worden opgeheven, zonder kosten.
Mijn mail van 3 november 2020: Bij deze zeg ik, met onmiddellijke ingang, 3 november 2020, mijn abonnementen bij Youfone op.
Het gaat om het comfortpakket en het mobiele telefoonabonnement, sim only.
Ik ben zeer ontevreden over de dienstverlening. Ik heb hier een aantal keer over gemaild, gechat en gebeld. Via de mail onvoldoende antwoord op mijn vragen. Ook via de chat geen duidelijkheid en lang wachten.
Telefonisch zijn jullie onbereikbaar door de drukte. Dit wordt op de website ook aangegeven. Mobiel bellen naar de klantenservice is lastig als je heel lang op je simkaart moet wachten. Ik heb dit ook reeds aangegeven in de feedbackmail, die ik van jullie krijg. Hier wordt helemaal niet op gereageerd.
Uw belofte, in de actie op de website t/m 31 oktober dat er geen aansluitkosten gerekend worden, blijkt ook niet op te gaan. Het afsluiten van 3 abonnementen geeft ook heel veel gedoe en is nu nog steeds niet rond! Ik heb de Simkaart geblokkeerd omdat ik hier geen gebruik van ga maken. De envelop met de inmiddels opgestuurde Simkaart blijft dus ook dicht!
Het internet werkt zeer traag. Televisie geeft negatieve beelden: roze, blauw en groen. Het beeld valt regelmatig weg of moet herladen.
Ik heb aangegeven gebruik te willen maken van de overstapservice. Echter niets van vernomen. Via chat uiteindelijk te horen gekregen dat deze niet meer bestaat. Dit was een brief waarmee je zelf bij je huidige provider moest opzeggen. Ook dit is mij nooit meegedeeld en voelt als een addertje onder het gras!
Hierdoor betaal ik nu dubbele kosten. Ik voel mij daarom genoodzaakt de kosten, die u mij in rekening heeft gebracht, voor een wanprestatie terug te boeken. De geleverde materialen wil ik graag retour zenden. Ik ga er vanuit dat u mij daarvoor de benodigde zaken toestuurt.
Doordat de contactpagina op uw site niet werkt, (hele mail getypt) mail ik naar bovenstaand mailadres. Er wordt het volgende weergegeven: De captcha-verificatie is mislukt. Probeer het opnieuw. Het is dus heel lastig contact te maken. Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Ik heb tot op heden geen reacties ontvangen, terwijl Youfone mij mails en brieven met aanmaningen blijft sturen. Ook blijven zij vasthouden aan het feit dat ik hen moet bellen terwijl dit onmogelijk is, zoals ik in mijn mail beschrijf. WAT ZIJN NU NOG MOGELIJKHEDEN? (behalve geschillencie.)
Alvast hartelijk dank voor je reactie.meer dan een maand geleden
-