- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 2 maanden geleden door .
Geen voucher of geld terug
Beste meldpunt,
Wij hadden een vakantiereis naar Corfu gepland,maar ….
Door de corona, vele met ons gaat dat niet door.
Bij eDreams, een partij die de vliegtickets organiseert, hadden we de vluchten geboekt januari 2020.
Heenvlucht met Transavia,terugreis met Easyjet.
Nu is eDreams totaal niet te bereiken om een voucher en/of geld terug te vragen.
Vraag,
Als eDreams niet aan zijn verplichtingen voldoet,wat kunnen wij nog doen?
We hebben betaald met een creditcard,
en we hebben een ANWB doorlopende reis en annuleringsverzekering compleet.
Maar beide partijen vragen een annulering,maar die hebben we niet.
Kunt u advies geven wat te doen.
-
-
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Nu op de onderwerppagina alhier:
https://www.maxmeldpunt.nl/vrije-tijd/ga-niet-in-zee-met-boekingsite-edreams-het-regent-klachten/meer dan een maand geleden
-