- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 9 maanden geleden door .
Geen erkenning voor mijn verdiende bonus
Ik heb in 2021 voor ruim € 1000 aan kleding gekocht bij een Gudrun Sjoden (een gerenommeerd Zweeds kledingbedrijf). Dat zou mij een bonus opleveren voor mijn eerstvolgende aankoop van € 70.
Het laatste kledingstuk bestelde en betaald ik eind december 2021 waarmee ik de € 1000 grens bereikte.
Dat jurkje stond me niet en ik heb het daarom geruild. Dat deed ik na de jaarwisseling, omdat ik op het punt stond om op vakantie te gaan en het nieuwe jurkje dus niet zou kunnen ophalen van het UPS punt (zij sturen het dan na een week terug naar Zweden).
Dat nieuwe jurkje kreeg ik in januari en is helemaal leuk. Ik heb het dus gehouden en het verschil van € 5 netjes en per omgaande bijbetaald.
Nu zegt de Nederlandse klantenservice van Gudrun Sjoden dat ik dat nieuwe jurkje in 2022 heb gekocht en dus niet in aanmerking kom voor de bonus van
€ 70, maar voor een bonus van slechts € 30.
Twee emails en twee telefoontjes over dit probleem hebben mij niets opgeleverd. Zij blijven bij hun standpunt.
Daar ben ik heel verontwaardigd over en ik wil gewoon krijgen waar ik recht op heb.
Wat kunt u voor mij doen?
-
-
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Kalenderjaren voor de klantenbonus lopen van 01 januari t/m 31 december en gelden uitsluitend voor volledig afgeronde transacties (o.m. betaald of verlopen zichttermijn).
Dit staat ook duidelijk vermeld op de site (veel gestelde vragen) van Gudrun Sjoden.
Gudrun Sjoden staat dus volledig in haar/zijn recht.meer dan een maand geleden
-