- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 1 maand geleden door .
Gea tickets
Geachte ombudsman
Om onze 59 jarige huwelijksdag en 81 ste verjaardag te vieren bij Cheap ticket op 9 februari 2020 vier tickets naar Wenen gekocht en betaald tegen een bedrag van €346,94.
Te weten:2 Maal Schiphol–>Wenen vlucht nummer: U27947 op vrijdag 01 mei 2020 13:30 u
en 2 maal Wenen–> Schiphol vlucht nummer VK 6824 op 04 mei 2020 13:40 u. De beide vluchten zijn geannuleerd.
Ondanks welhaast ontelbare mails geen restitutie ontvangen, wel een verwijzing bij de luchtvaartmaatschappijen te claimen
Ik ben van mening dat kopen bij Cheap ticket zij ook verantwoordelijk zijn voor afhandeling en restitutie.
Mijn vraag is tweeledig, heb ik gelijk, en wat kan ik doen in deze slepende kwestie?
Met een vriendelijke groet,
Jan en Gery Scholte
Rederijkershof
1813AB Alkmaar
Tel. 072 5401073 mail: f2hjan.scholte 29@hetnet.nl