- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 2 maanden geleden door .
Fraude energieleveranciers!!
Beste Eneco, Essent, Vattenfall, Delta en overige energieleveranciers,
Ik vraag me af hoe het kan dat ik al meerdere malen de dupe ben geworden van fraude bij een energieleverancier. Zonder dat ik een contract hebt afgesloten, wordt maandelijks een bedrag van mijn rekening afgeschreven. Vervolgens heb ik contact met de desbetreffende energieleverancier opgenomen om de zaak helder te krijgen.
Ja inderdaad er wordt maandelijks een bedrag van mijn bankrekening afgeschreven en blijkbaar heeft iemand anders mijn rekeningnummer gebruikt om een contract af te sluiten, maar weliswaar niet op mijn naam. Volgens de klantenservice kan dit omdat er geen controle plaatsvindt op naam + bankrekeningnummer?
Mijn vraag is dan ook hoe kunnen jullie het toestaan dat een contract wordt afgesloten zonder controle op juistheid van gegevens? Is het niet mogelijk om deze gegevens te controleren of wat is de reden? Uiteindelijk is mijn geld teruggestort, maar ik had liever deze ellende bespaard.
Graag zie ik een reactie en oplossing tegemoet.
-
-
FRATERmeer dan een maand geleden
Als u de betreffende energie leveranciers aan wilt spreken kunt u dat vele malen beter op hun éígen websites of via hun facebookpagina’s en/of chatfuncties doen.
De kans dat zij híér uw bericht lezen is zo goed als nihil.meer dan een maand geleden-
Roccomeer dan een maand geleden
Ik heb contact gehad met de betreffende energiemaatschappij en het bedrag is toen teruggestort.
Het kostte mij veel tijd en moeite terwijl ik er niets aan kon doen. Zij horen dit probleem bij de oorzaak aan ta pakken in plaats van brandjes te blussen. Bij mij is het is 2 keer binnen een paar jaar voorgekomen.meer dan een maand geleden
-
-
Gerard67meer dan een maand geleden
Frater dat klopt helemaal 👍
meer dan een maand geleden
-