- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 7 maanden geleden door .
Foute levering en toch betalen.
Hallo Daar, Ik vraag bij het bedrijf: De Slowcookery naar een nieuwe binnenpan voor mijn slowcookery en geef mijn naam en typenr en krijg een type binnenpan die ik bestel. Deze komt en is fout omdat ik een ronde heb en hun later in een mail zeggen dat ze alleen ovale pannen hebben en dat niet vermelden op hun website. Ik heb mijn ontvangen pan terug gestuurd op 25 maart en kreeg geen antwoord tot vandaag, Mail van hun met sorry voor de late reactie maar wij waren met vakantie, als u de pan even retour stuurt dan krijgt u uw geld retour.
Maar de pan was er al en na wat heen en weer gemaild te hebben krijg ik een mededeling dat zijn het bedrag hebben terug gestort. Maar in het totaal heb ik €30,45 betaald en krijg € 17,50 terug een verschil van € 12,95. Nu is mijn vraag ik ben € 12,95 kwijt voor iets wat ik niet heb en voor iets dat door het bedrijf fout is geleverd. Het nadeel is ook dat het bedrijf geen telefoon nummer heeft en volgens mij moet een bedrijf toch op meer manieren te bereiken zijn. Wat kan ik nu verder doen om mijn geld terug te krijgen? Ik weet ik hou van SlowCooker maar niet van SlowBetalen.
Groetjes,
Wouter Verkleij,
Jacob Rekstraat 30
1505Be Zaandam
0618188365