- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 9 maanden geleden door .
DPD service
Ik heb stof online besteld. Dit wordt verstuurd met DPD. Ik krijg een paar keer een mail dat ze tussen 11 en 12 uur thuis komen. Ik ben thuis, de bel doet het, maar er komst geen pakket. Dan krijg ik een mail dat het naar een afhaalpunt is gebracht. Bij het afhaalpunt open ze samensmelt mij mail en constateren dat het ook niet meer bij het afhaalpunt ligt maar weer bij degene waar ik de stof online heb gekocht.
Ik probeer een tel nummer te vinden op de site van DPD maar vind niets alleen hele slechte recensies.
Ik bel de stoffenzaak en ze bevestigen dat het teruggestuurd is. En dat alles binnen een week waarbij ik constant thuis ben ivm thuiswerken in deze coronaperiode.
Waarom beweert DPD dat ik niet thuis ben of dat ze het afgeleverd hebben bij een afleverpunt die van niets weten?